Zwanger 5.0 weken bloedverlies

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Mchll1993, 22 dec 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mchll1993

Mchll1993 Lid

6 okt 2024
    13
    7
    3
    Hi dames ,
    Ik word echt gillend gek denk ik.
    Vanmorgen licht roze afscheiding bij het afvegen iets later rood helder en daarna rood helder in de wc , geen slijm, stolsels stuks gewoon een plasje helder rood bloed. Ik ging dus echt uit van een miskraam.

Maar het is gestopt en heb dus ongeveer 2 keer bloed gehad in 2 uurtjes en daarna niets meer. Ook geen krampjes en mijn testen zijn nog steeds knal.

Morgen vroeg word ik terug gebeld door de fertiliteitskliniek, wie heeft een soort gelijk iets meegemaakt en bleek het toch goed te zijn met het vrucht.

2. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.012
    1.557
    113
    Vrouw
    Ik, bij mijn oudste rond de 5 weken een paar dagen licht bloedverlies zonder buikpijn. Verder een goede zwangerschap gehad zonder bloedverlies.

bij jongste had ik hetzelfde met 3,5 week (wist toen dus nog niet dat ik zwanger was en dacht te vroeg ongesteld wat niet doorzette).

3. Mchll1993

Mchll1993 Lid

6 okt 2024
    13
    7
    3
    Ah wat fijn dat het een goede zwangerschap is geworden dat geeft mij dan ook iets meer hoop.

Helaas kunnen ze mij nu nog geen duidelijkheid geven heb geen bloed meer gehad en vanmorgen was de test ook nog steeds gelijk positief en donker.

Afwachten dus…..

4. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    453
    574
    93
    Vrouw
    Ik heb dit gehad met 6w0d! Begon met afvegen 's avonds en werd toen op een gegeven moment echt wel steeds heftiger, tot dag erna gewoon wel bloed; zelfs gepaard met krampen. Had ook verwacht dat dat het einde was, maar toen een echo gekregen in het ziekenhuis vanwege de krampen (om buitenbaarmoederlijk ook uit te sluiten en toen bleek alles goed te gaan en was er zelfs al hartactie. Bleek een hele geïrriteerde baarmoedermond te zijn (echo probe van de vaginale echo was ook behoorlijk bebloed bij het eruit halen) en is uiteindelijk binnen 2 dagen opgehouden. Ook is het nog mogelijk dat het een subchorionaal hematoom is: een bloeding van in de baarmoeder, maar die niets met een miskraam te maken heeft.

Dus het kan zeker nog goed komen!

5. Mchll1993

Mchll1993 Lid

6 okt 2024
    13
    7
    3
    dankjewel voor het delen van jou verhaal.
    Sinds gister middag gelukkig geen bloed meer verloren alles lijkt gewoon weer normaal te zijn. Ook nog steeds erg misselijk en gevoelige borsten.

Ik ga aankomende week blijven testen dat is wat ze hebben aangeraden. En dan is het gewoon afwachten tot de eerste echo.

SuzyCQ vindt dit leuk.
  6. Foreverbaby

Foreverbaby Nieuw lid

27 dec 2024
    1
    0
    1
    Vrouw
    Ik bij mijn zoon. 5 dagen gebloed met krampen zelfs. Hij is nu vier maand oud.

7. Oummy2023

Oummy2023 Actief lid

23 sep 2023
    101
    78
    28
    Hoe is het afgelopen ?

Deel Deze Pagina