Halle Dames, Na een bezoek aan de huisarts en verloskundige gisteren gebleken dat ik een vroege miskraam heb gehad.. helaas met 5 weken het vruchtje verloren. Ik ben zaterdag begonnen met vloeien en het is sinds vanmorgen weg... Kan dit al zo snel ? Gisteren zei ze wel dat mijn baarmoeder al bijna schoon was en dus nog maar een paar dagen zou bloeden maar dit is wel heel erg snel. Ik hoop natuurlijk dat mijn lichaam gewoon snel is hersteld en ik weer op naar de volgende ronde kan maar dat is natuurlijk nooit zeker. Zijn er hier ook een aantal dames die maar een paar dagen bloedverlies hadden ???
Jep, dat heb ik ook gehad. Twee dagen flink vloeien, daarna nog 1 dag wat minder. Toen nog 2 dagen minimaal (echt heel weinig, nog niet eens inlegkruisjes) en dat was het. Bij mij zeiden ze bij controle echo ook dat alles schoon was en alweer aan het opbouwen. Heb ook vanaf de eerste dag bloed, 2 dagen later m`n eisprong alweer gehad. Dus hopelijk voor jou is het dit en kan je lichamelijk in elk geval snel weer verder!
Bij mij duurde het ook maar 6 dagen in totaal, de laatste 2 dagen ook maar 1 inlegkruisje per dag nodig gehad. Zo snel kan het gaan....
Bedankt dames, ik had er echt geen idee van wat ik nou moest verwachten. Maar lichamelijk gaat het dan al iets beter dan emotioneel. We willen wel gewoon blijven proberen dus hopen op een snelle eisprong Jullie ook nog succes dames