Zwanger! 5 weken.....

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door JustLove, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustLove

JustLove Lid

22 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net nieuw en zag dit topic, ik ben 5 weken en een dag zwanger.....vind het doodeng, voel van alles,...morgen gaan we het onze ouders en zussen vertellen......vind het eigenlijk nog wel heel erg vroeg, maar ja,.....misschien wel zo leuk om het hun al te vertellen........:p ze zitten er zo op te wachten, we zijn namelijk de laatste van het stel die nog een toevoeging kunnen geven aan de familie!

2. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Gefeliciteerd! En veel plezier met het vertellen:)

3. JustLove

JustLove Lid

22 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel, we hebben 5 fotolijstjes gekocht met een gedichtje erin (zo;n babyfotolijstje). We zitten alleen met het dilemma, zat mijn ouders nu in duitsland zitten, die komen morgenmiddag terug, maar dan is mijn oudste zus in duitsland....mijn schoonzus is net terug uit duitsland (een uur) en heeft geen zin om morgen deze kant op de komen......we moeten alleen ook nog naar mijn andere zus en die woont weer helemaal aan de andere kant van NL! Hoe gaan we dat nou in 1 weekend doen? Want we hebben zelf op maandag een hotelletje geboekt in Duitsland.

4. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    IK zou me er niet te druk om maken hoor. Je hoeft je toch niet in allerlei rare bochten te wringen om ze het allemaal tegelijk te vertellen? Ze zullen toch wel heel even hun mond kunnen houden, ze begrijpen vast wel dat jullie het zelf willen vertellen.

5. JustLove

JustLove Lid

22 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook wel zo, maar wil niemand "vergeten"........het is er nu altijd 1 die ik niet kan vertellen of mijn middelste zus....of mijn schoonzus....nou is mijn middelste zus het ingewikkelste om naartoe te rijden want we komen in principe langs mijn schoonzus op weg naar Duitland....maar vind het dan zo zielig voor mijn middelste zus!

6. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    haha tijd-tekort dillemma!! Dat wordt een volle agenda dit weekend! Begin vanavond vast bij je zus... vertellen???!!! Leuk leuk! En na jullie drukke weekend, heerlijk hotelletje en zelf relaxen!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En heel veel plezier bij het vertellen.

7. JustLove

JustLove Lid

22 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm ja, maar dat is ook nog een dik uur rijden......en wil het eigenljik eerst het liefst de ouders vertellen, wat een dilemma's he!!!! Ik moet ook even iets zoeken wat echt heel erg belangrijk voor me is....of het wel mag tijdens de zwangerschap (de VK kon geen antwoord geven :()

8. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wat dan?

9. JustLove

JustLove Lid

22 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Glaskralen branden.....Ik heb wel een afzuiging en ik draag een mondkapje je ruikt binnen niks........ik denk dan je mag toch ook nog gewoon koken? Dat doe je boven hetzelfde gas.....er is te weinig onderzoek naar gedaan om te zeggen dat het wel of niet mag......

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gefeliciteerd!!

11. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Proficiat!

12. JustLove

JustLove Lid

22 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel!

13. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd!! :)

14. JustLove

JustLove Lid

22 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!! Veel plezier met vertellen...:)

Deel Deze Pagina