Ik had mezelf nog zo beloofd dat ik niet eerder ging testen dan 2 dagen na NOD. Vandaag 10dpo toch getest en volgens mij hartstikke negatief maar wil graag toch jullie mening. Heb een streepje op t papier gezet waar ik denk dat t streepje hoort.. Of klopt dit niet?
ja ik zie iets, maar ik vind het meer op een grijze indroogschaduw lijken. maar je bent nog vroeg, alles kan!
Ik zie wel een licht streepje op de test. Maar durf niet te zeggen wat dat betekent..hopelijk loopt hij mooi op!
Ja ik denk ook dat ie grijs is.. Volgend testje blijft mooi in de kast tot zondag zoals ik mezelf eerder had beloofd haha
Ja hoor ik zie m heel duidelijk, ik hoef niet eens te turen! Ik denk dat als je overmorgen weer gaat testen je streep veel duidelijk zal zijn.
ik zie het ook vrij duidelijk, lijkt me veelbelovend voor 10 dpo... succes met afwachten, hopelijk over een paar dagen een hele duidelijke test!
Dank jullie! Ik ben zo'n slechte tuurder en had hem eigenlijk zo in de prullenbak willen gooien maar dacht toen toch iets vaags te zien en jullie om hulp te vragen.. Ben benieuw naar de volgende test
Denk dat de eerste test ook een vals streepje was dan.. Nu wachten op mn menstruatie en gaan voor de volgende ronde!