Hoi meiden, Vandaag is m'n NOD, maar ik kon het afgelopen woensdag niet laten om alvast een test te doen. En...positief! Voor de zekerheid donderdag en vandaag nog een digitale test gedaan en ja hoor, ik ben zwanger Volgens de calculators ben ik nu 5 weken zwanger, maar ik heb een cyclus van 35 dagen en niet de "standaard" 28. Ben ik nu 4 of 5 weken "officieel" zwanger? Niet dat het erg veel uitmaakt, maar toch
Waneer was je eerste dag van je menstratie ? datum Ik weet een site waar ik het zo kan uit rekenen maar weet niet of ik dat mag vermelden en hoe oud of moet ik het even pb
Eerste dag laatste menstruatie was 25 mei. Zelf denk ik dat ik 10-11 juni zwanger ben geworden. Wat ik het meest lees is dat ze rekenen vanaf de eerste dag van laatste menstruatie, wat zou betekenen dat ik 5 weken zwanger zou zijn, maar als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben, zou ik 4 weken zwanger zijn.
Hier kom ik op Volgende ovulatiedatum: 20/07/2012 Vruchtbare periode: Van 17/07/2012 tot 21/07/2012 Eerstkomende NOD (Niet Ongesteld Dag): 03/08/2012 (en vandaag)
Ik heb tweemaal een langere cyclus gehad (35 en nu nog langer) en was dan dus een week minder ver zeg maar. Omdat de dagen voor mijn ovulatie er zo ongeveer 21 waren ipv de gemiddelde 14. Geloof dat je vanaf je eisprong gewoon 38 weken verder moet tellen en dus ook de twee bonusweken krijgt ipv drie omdat je cyclus langer is. Laatste menstruatiedag kan je natuurlijk weer wel gebruiken in calculators waarbij je dus cycluslengte 35 in kunt vullen Enne gefeliciteerd hè!
gefeliciteerd .. je kunt op deze site boven aan onder calculator ook uitrekenen hoe lang je zwanger bent.. je kunt zelf de duur van je cyclus in vullen