Dag Allemaal, Oowww wat zijn we blij, eergisteren drie verschillende test gedaan en allen positief. Erg leuk om elke keer die bevestiging te krijgen We zijn erg van het idee aan het genieten ook al ben ik pas 5 werken zwanger. En nu, wat zijn de eerste acties? Behalve van het idee genieten dat we een kleintje krijgen Knuffels
Gefeliciteerd meid Je kunt een verloskundige in de buurt zoeken en bellen voor een afspraak En idd genieten van je zwangerschap!
Gefeliciteerd!! Inderdaad even een verloskundige bellen voor een eerste afspraak. Als je een regelmatige cyclus had en de datum van je laatste ongesteldheid weet, dan zal die afspraak rond de tien weken worden gemaakt. Je krijgt dan je eerste echo! Verder kun je je huisarts even op de hoogte stellen zodat ze het in je dossier kunnen zetten. En vooral heel erg gaan genieten!!
Proficiat, wat leuk!! Ik heb me net ook aangemeld op het forum. Ik heb eergister een positieve test gedaan! En kon vanmorgen bij de verloskundige terecht, die heeft al een echo gemaakt ( we hebben zelfs al een foto'tje meegekregen haha :-D). Volgens mijn berekening zou ik morgen 7 weken zijn, maar ik heb niet altijd een regelmatige cyclus gehad sinds ik gestopt ben met de pil, dus het bleek dat ik 5 weken nog wat was... Nja dat maakt het niet minder leuk natuurlijk . Dus we zijn een beetje gelijk haha. Ik kon zelfs het hartje al zien kloppen, terwijl het pas een halve cm groot was. ongelooflijk! Over 3 weken mogen we terug voor een volgende echo. Geniet er maar lekker van in ieder geval! Hoe is het verder, heb je last van 'kwaaltjes'? Ik ben nu af en aan elke dag met periodes misselijk sinds vorige week. Hoef nog niet over te geven, dus is nog vrij goed vol te houden gelukkig
Gefeliciteerd! Je moet idd contact opnemen met een verloskundige. Die zal je bij je eerste afspraak uitleggen wat je verder allemaal moet regelen (zoals kraamzorg, kraampakket, evt kinderopvang etc). Maar eerst genieten! Hoop dat je niet te veel kwaaltjes krijgt!
Iedereen bedankt voor de felicitaties....het gevoel dat we echt zwanger zijn begint goed te komen. Gisteren en vandaag aan de ouders aan het vertellen. Die zijn enorm gelukkig! Vooral mijn schoonouders aangezien die voor het eerst opa en oma worden. @ Melis, wat leuk dat je met 5 wkn al een echo hebt gehad! Het lijkt me zo gaaf om de heeeele kleine al te zien. En wat de kwaaltjes betreft...niets behalve beetje zere borsten. Daarom kon ik het ook moeilijk bevatten in het begin. Momenteel is ook dat een stuk minder geworden en heb ik verder eigenlijk helemaal nergens last van. Ik heb wel een regelmatige cyclus en volgens mijn berekening ben ik nu aan de 6de week begonnen. Heb jij last van kwaaltjes? Ciao
Hoi allemaal, ik ben hier pas nieuw, dus ik hoop dat jullie mij allemaal wat op weg kunnen helpen grtssss
Hoooi, Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook wij hebben positief getest. Ik voelde me al een week niet zo lekker, en zo nu en dan misselijk. Toch maar even een test gedaan, die was niet heel duidelijk, was best een vaag plusje eigenlijk. Daarna nog 2 gedaan, ook die waren vaag. Toen maar de digitale van Clear Blue gekocht, en ja hoor die gaf het aan "zwanger". We zijn zo blij, en wat was het spannend om die testen te doen! Ik ben op 11 maart 2013 uitgerekend, dus we zijn nu zo'n 4 weken zwanger. Succes allemaal met de zwangerschap.