Mijn pijnlijke borsten waren ook weg nog voor de 6e week. En me zoontje is al echt 3,5 jaar. Zegt echt niks hoor
Hoi! Deze zwangerschap had ik met 7+0 ook geen hartje gezien en met 7+4 was het wel zichtbaar. Ook cryo terugplaatsing gehad toen van een 5 daagse. Ze hadden toen ook aangegeven dat we ons moesten voorbereiden op dat het niet goed zou zitten. Maar uiteindelijk is het goed gekomen! Ik hoop ook voor jou dat het bij de volgende echo wel zichtbaar is! Heel veel sterkte met wachten!
@Daschaaa jou embryo was 5 daags toch en ook terug gegaan naar 5 of 7 cellig? Ik hoop t het van harte voor je dat je maandag iets anders ziet!
Cryo was 6 cellig. Tijdens ontdooien 1tje kapot gegaan en toen weer gaan delen. Op de dag van tp was de 7. Dus maandag 6 en 1 kapot en dinsdag weer 7
Maar zal dit ook iets mee te maken kunnen hebben?ik lig hier de hele tijd over na te denken. Zo onmacht dit. Ik denk zelf dat ik paar dagen achter loop. @RoGiJuLi @Tess27
Pff snap je onzekerheid goed! Ik zou mij daardoor ook heel naar voelen. De andere dames hier hebben ervaring met het hele traject dus ik hoop dat ze goed zitten en je maandag een mooier beeld krijgt! Dit is mijn 4e zwangerschap maar symptomen komen en gaan! Op basis daarvan zou ik geen kinderen hebben maar er lopen er toch al 3
Pff echt wel vooral die onzekerheid. Vanaf gister weer kwaaltjes en vandaag verhaaltje van een vriendin van mij gehoord. Zijn is spontaan zwanger gewoorden en precies het zelfde verhaal gehad. Nu heeft ze een mooie meisje van 4 maanden.