Oké wat is dit spannend meiden. Wij hebben een kloppende ❤️ gezien. Wel traag maar wel gezien. Volgens meeting en berekening ben ik nu 6w2dagen zwanger ipv 7w3dagen. Dus loopt week achter. Arts kan niet zeggen of dat door late innesteling komt of of dit alsnog een miskraam wordt. Ze vind het wel een wonder. Nu moeten we over een week weer terug voor echo.bedankt jullie allemaal voor jullie steun en lieve worden❤️
Dank je wel. Wij zijn net geweest. Heb vanmorgen gebeld of het alsnog vroeger kon, was zo kapot ervan.
Jeetje, wat spannend zeg. Maar voor als nu best hoopvol toch! Weer een week wachten, ik blijf duimen!
Spannend! Fijn dat er toch hartaktie was! Geeft toch weer hoop. Ik ben in het bdgin ook bijna een weem teruggezet. Op de echo ook een traag kloppend hartje. Dat was rond hetzelfde termijn als jou. Ik dacht dat ik rond de 7 weken was maar uiteindelijk bleek het ongeveer 6. En zie banner! Hopelijk is jou volgende echo ook weer prachtig!
Daar heb je een punt. De oudste is wel via MMM gekomen. Dit is een spontaan wonder! Hopelijk heb je binnenkort weer een positieve echo. Wanneer mag je weer?
oooh nee wat erg! Heel verdrietig dit, had het zo voor jullie gehoopt! Verschrikkelijk, heel veel sterkte....knuffel!
Wat ongelooflijk zwaar dat je slechte voorgevoel overeen kwam met de werkelijkheid ik vind het heel verdrietig voor jullie dat jullie er toch afscheid van moeten nemen.sterkte
Onee wat een klap! Ik weet helaas hoe t voelt, slecht gevoel maar toch ergens en sprankje hoop en dan die klap dat t echt voorbij is. Sterkte!!
lief van jullie allemaal meiden. Miskraam is inmiddels gelukt en als goed is alles eruit. Geen pijn meer, weinig bloedverlies. Nu ff dit laten verwerken, toch wel beetje pittig als ik dacht. Straks op vakantie lekker bijkomen en daarna met verse moed verder❤️ Bedankt jullie allemaal voor jullie steun en lieve worden.