Hoi Allemaal, In mei van dit jaar kwamen wij er bij de 11 weken echo achter dat het frummelke in mijn buik niet groter had mogen groeien na 5 weken. Ik onderging een curettage en we hebben het voor even los gelaten. 2 maanden geleden kwam van beide kanten dan eindelijk naar buiten dat we het toch wel heel graag weer wouden proberen, met veel angst gingen we er toch maar voor. vorige week dinsdag moest ik mij melden voor de halfjaarlijkse botox tegen overmatig zweten en omdat dit afgeraden word bij een zwangerschap heb ik smorgens een test gedaan op dag 27 en deze was negatief. Ik heb de behandeling door laten gaan en afgelopen zaterdag leek ik zoals gepland ongesteld te worden alleen was dit zo minimaal en meer "oud" bloed met slijm dan echt helder. Dit is een paar dagen heel minimaal geweest en bij het plassen en afvegen was het zelfs niets. Dus gister toch maar een test gedaan en ZWANGER! nog geen knaller maar toch echt wel 2 streepjes.. jullie snappen het vast; ik hen zo onzeker als wat en zo bang dat het mis gaat/is. Iemand tips? ik neem morgen nog even contact op met mijn arts vanwege de botox.
Ik denk dat je het beste voor nu al doet. Idd ff contact opnemen. Het is jammergenoeg niet anders als afwachten. Hopen op het beste. Gelukkig zijn er veel goede verhalen dat het na een mk wel goed gaat. Ik hoop dat dat bij jou ook het geval is en wens je een fijne zwangerschap toe...waarbij je de angst misschien op een later tijdstip wat meer los kan laten. Maar denk dat dat gevoel in het begin wel aanwezig zal zijn. Had ik tenminste wel...