Gisteren een super goede echo gehad met 7+5 dagen. Is mijn 4e zwangerschap. Gisteravond uit het niets onderbroek vol helderrood bloed. Als de dood bang voor een mk (1x gehad met net 5 weken) Vanochtend naar de vk geweest en echo was gelukkig helemaal goed. Baarmoeder geen rare afwijkingen, beeb doet het goed en een mooi kloppend hartje. Gelukkig geen bloedverlies meer sinds gisteren. Nog nooit meegemaakt. Volgens de vk kan er een adertje zijn geknapt oid. Is dit herkenbaar en hoe liep het af? Sorry voor de lange verhaal.
Hai gefeliciteerd Is het na de gemeenschap gebeurd? Of zomaar Ik heb het met me 3e gehad tot 14 weken elke keer na gemeenschap bloed helderrood en buikkrampen
Dankjewel! Nee, uit het niets. Gister was het wel meteen gestopt tot eind vd m iuddag. Merk wel na inspanning (vandaag druk geweest op de moestuin) en nu weer licht bloedverlies.
Ja mischien gevoelige baarmoeder ? Je kan niks doen Met bloed kan het altijd 2 kanten op gaan Maar ook zonder bloedverlies Een zwangerschap is een wonder op zich hoe alles ontwikkeld Probeer te vertrouwen op je lichaam en voldoende rust te nemen en niet vergeten te genieten En als je je ongerust voelt bel je Verloskundige mischien kan je vd week nogmaals voor een echo
Wat super schrikken! Gelukkig dat alles goed is. Ik heb deze zwangerschap met 6 weken twee keer een heftige bloeding gehad (zat 4 dagen tussen). Helderrood met stolsels en het duurde uren. Ook niets aan de hand en geen oorzaak gevonden. Kon nog steeds innesteling zijn zeiden ze toen. Hopelijk komt het niet meer terug en krijg je weer vertrouwen!
Beste @Malika1989 Ik heb je topics samengevoegd. Ik neem aan dat je een inwendige echo hebt gehad. Misschien dat er een bloedvaatje is beschadigd. Heb je nu nog rood bloedverlies?
Hier met 10 weken een bloeding gehad, echt het stroomde eruit. Direct een echo. Kindje doet het prima. Nooit een oorzaak gevonden.
Ja hoor, hier 2 bloedingen. Een met 5 weken en een paar dagen en de andere met 7 weken en een paar dagen. Je schrikt je het laplazerus. Hier geen oorzaak gevonden en alles is goed gekomen. Maar het broekloeren en de angst heeft er nog weken ingezeten....
Oh, bedankt! Wist niet in welke rubriek ik mijn vraag kon stellen. Nee, het was een uitwendige echo. Nu gaat het licht roze/bruinige kant op. Dus hoop dat het goed komt.
Ik heb het ook 2 keer gehad. De eerste keer was rond 11 weken en de 2e keer rond 22 weken. Geen oorzaak gevonden en de zwangerschap verliep verder prima. gelukkig is het alweer gestopt @Malika1989. Logisch dat je daar van schrikt!