Jeeejjjj wij zijn zwanger kan het niet geloven! uitgerekend deze maand dat ik echt 100% zeker wist dat het nooit raak kon zijn. We hebben hele drukke maand achter de rug nauwelijks geklust (en eigenlijk alleen buiten de vruchtbare dagen) geen symptomen niks. Ja de symptomen die ik had lieten me denken dat menstruatie eraan kwam. Toch had ik een knaller van een test...ik kan het niet geloven echt niet...ben bang om te zeer van stapel te lopen omdat ik zo een angst heb voor miskraam (vooral door de krampen en het uitblijven van andere symptomen). nu wel genieten van het idee dat iets in me groeit en hopelijk blijft het lekker zitten
ja raar he? andere maanden als ik ook maar 1 dagje over tijd was zat ik al met zwangersschapstest in de hand. en deze maand had ik echt zoiets van het zal stress zijn omdat ik die menstruatiekrampen had, uitslag in mn gezicht kreeg en had er ook wel vrede mee deze maand als het mis zou zijn omdat ja nogmaals we helemaal niet fatsoenlijk geklust hebben, alleen af en toe voor de lol. ik heb veel zware dingen getild en alles...en dan toch die 2e streep zien, was echt hele grote verassing.....nog steeds loop ik bij elke kramp naar toilet toe om te kijken of toch de menstruatie komt...
Gefeliciteerd en probeer er toch al wat van te genieten. Dat chaotische van jou had ik ook heel erg, kon echt nergens anders aan denken en mn hoofd deed het gewoon niet. Eerste week echt bruisend van de energie, maar vanaf week 5 heel vermoeid. Dus geniet van deze week en ga van het positieve uit!!!
van harte gefeliciteerd!! Bij ons is het net zo gegaan Wij dachten ook dat het nu niet zo was. ook weinig geklust maar toch kwam er ineens een mooie tweede lijn op de test het heeft dus zo moeten zijn denk ik maar zo. Nu lekker gaan genieten.