ik ben zwanger..? niet

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Daniellu, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    #1 Daniellu, 5 jul 2011
    Laatst bewerkt: 5 jul 2011
    Na een a twee dagen overtijd te zijn besloot ik vanochtend een test te doen (ochtend urine) er kwam een dikke streep uit niet super roze maar gewoon goed zichtbaar. vanochtend had ik ook een klein beetje bloed maar daarna niks meer nu heb ik weer last van een bloeding niet heel zwaar maar het vloeit wel. beetje licht rood of bruinig. heeft iemand hier ervaring mee of tips voor me?
    ps kon de foto niet duidelijker maken met me telefoon

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik vind je test echt heel erg licht en doet me denken aan mijn testen van dec '10 ook in cominatie met de bloedingen,helaas kan ik je niet echt een positief verhaal vertellen het is bij mij in een miskraam geeindigd.

Ik zou wel even over 2 dagen een nieuwe test doen met ochtend urine (weet niet of dat bij deze ook zo was) en dan kijken als hij duidelijker word dan ben je nog zwanger maar zelf zou ik er niet echt vanuit gaan sorry.

3. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Maar ik kan je weer een positieve kan t laten zien hahah..
    Ik ben nu voor de 2de keer zwanger maar bij mn eerste zwanger schap teste ik op mn NOD negatief en een week later pas dikke positief..
    Zie dat je pas 2 dagen overtijd bent dus je hebt zeker nog wel kans dat je zwanger bent..
    Maar er zit natuurlijk niks anders op dan wachten..
    Ik duim iig voor je!

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik zou idd nog een paar dagen wachten en dan weer testen. Ik hoop voor je dat het (nog) goed zit.

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113

Deel Deze Pagina