Huidskleurige meegroei BH

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amezen, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Wie weet waar ik deze kan vinden?

Ik vind overal alleen maar zwarte en witte en aangezien ik vaak lichte kleding draag vind ik dat niet mooi staan en ben ik op zoek naar een huidskleurige.

2e hands mag ook van mij. Maat 80C.

Bedankt!

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Onder witte kleding kan je ook rood dragen, teminste als je een blanke huidskleur hebt. Daar zie je hem er ook niet door de kleding heen. Misschien een idee.

3. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    In rood vind ik ze ook niet hoor..

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    In rood heb je ze bij prenatal. Maarre bij mij schijnt rood gewoon door wit, misschien ben ik te blank, ben net sneeuwwitje.

En blanke had ik bij hunkemoller maternity. Heeft niet elke winkel, ik heb het in bataviastad gekocht.

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    O ja Anita heeft volgens mij ook gewoon huidkleurige.

6. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik heb ook een huidkleurige van Anita, die hebben ze bij diverse lingeriewinkels (Pink, Livera, duurdere zaken, etc).

Enige nadeel is wel dat ik de beha's zo lomp vind, ik moet nu heel erg opletten met wat ik aantrek eroverheen want de beha heeft hogere cups en brede schouderbanden. Als je een wat lager shirtje aanhebt of iets met een bredere hals dan zie je de beha. Gelukkig is het herfst nu en komt de winter eraan ;)

7. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    ja ik vind ze ook vreselijk lomp, maar ja de 'dames' passen echt niet meer in mijn gewone bh's. Dus het is even behelpen..

Anita ga ik voor kijken, bedankt!

8. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ja ze mogen dan wel lomp zijn, maar dat interesseert me niet.
    Meegroei bh's zijn ervoor gemaakt om je voldoende te ondersteunen.
    Met lage cups, groeien je borsten er misschien uit en geven ze te weinig ondersteuning (doordat je zwaardere borsten hebt) de brede bandjes zijn ook om je rug te ontlasten. Ik vind ze heerlijk zitten, en als ik iets met diep decolleté draag, draag ik er een hemdje onder.

Deel Deze Pagina