Even over het blijft-van-mijn-lijf-huis. Dit is wel een misschien wel een hele goede optie, alleen mag ze aan haar ouders, en jou geen adres doorgeven, dit ter bescherming van andere vrouwen in dit huis. Dus kijk wel heel erg goed na hoe en wat er nu wel in zo een huis mag. Want je gaat wel heel erg beschermd leven ook voor de veiligheid van andere vrouwen. Verder alles blijven noteren en bewaren en opnemen en steeds aangifte doen. Soms kan een bezoek van de wijkagent bij hem al veel voor elkaar krijgen. Verder heel erg veel sterkte in deze situatie. En ik hoop dat ze van haar laatste weekjes toch nog kan genieten. En straks van haar mooie wondertje
Bij bedreigingen en stalking is dossier opbouw heel belangrijk! Het is dus super dat zij zoveel berichten van hem heeft bewaard. Hopelijk kunnen ze wat voor haar betekenen.
Alle, écht alle berichten, hoe nietszeggend ze ook zijn, bewaren. Je lijst met gemiste of ontvangen oproepen NIET wissen, maar ook bewaren. De politie blijven bellen zodat ze je serieus gaan nemen, en smeken om geholpen te worden. Ik weet niet of het al genoemd is en of je vriendin er iets aan heeft, maar als zij verhuist kan ze bij de gemeente ook geheimhouding van haar adres aanvragen. Particulieren kunnen het dan nergens meer opvragen en het wordt ook nergens meer vrijgegeven op internet. Heel veel sterkte voor je vriendin, dit is zo'n ongelooflijke hel..