2 Keer positieve ovutest!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Shaddixxx, 27 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb nog nóóit een positieve ovutest gezien zonder de hulp van medicatie, en nu heb ik er zomaar 2! Maar.. Wat betekent dat nou? Na een positieve ovulatietest is je eisprong binnen 24 tot 48 uur, toch? En kan het inderdaad zo zijn dat je 2 dagen achter elkaar een positieve test hebt? Moet ik er dan vanuit gaan dat mijn eerste test me vertelde dat m'n eisprong binnen 48 uur zou zijn, en dat de 2e test me vertelt dat m'n eisprong binnen 24 uur zal zijn?

Wij hebben vanmiddag onze IUI, en gezien alle omstandigheden zou het een wonder zijn als die poging slaagt, maar qua timing zitten we nu precíés goed, toch? :)

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja hoor het kan dat je twee dagen positief test, heb ik deze maand ook gehad..persoonlijk denk ik dat je goed heb getest binnen de 24 - 48 uur.. Ik hoop dat je over 2 weken een positieve zwangerschaps test in handen heb.

3. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ik had vorige maand twee dagen achter elkaar een positieve ovulatietest, dat kan dus kennelijk..
    En deze maand had ik op CD15 een positieve ovulatietest en zat mijn eitje er op CD 17 nog.
    Het tijdsbestek dat wordt aangegeven is dus echt maar gemiddeld..

Deel Deze Pagina