Ik ben hier nu net nieuw....want heb vanmiddag getest en er waren twee streepjes....1tje niet zo duidelijk als de ander...maar er staan er twee.. Was gelijk al te zien....nog geen eens na 3 minuten... Maar ik weet het echt niet zeker... We waren er wel mee bezig, maar net 1 maand...dus het zou heel bijzonder zijn als dat zo is... Maar ik denk dat ik morgen ochtend gewoon nog een test doe, zaten er twee in het doosje... Jeetje wat is dit zenuwslopend zeg....ik heb het gevoel dat die test gewoon een foutje heeft gemaakt....en tegelijkertijd hoop ik zo ontzettend van niet want het is natuurlijk helemaal super.. Dus ben benieuwd!
Alvast een voorzichtig gefeliciteerd. Ik hoop dat ei morgen of over morgen duidelijker is. Liefs wolly
Hey Moussy, als eerste van harte gefeliciteerd! Ik ken het gevoel wat jij ook had. Ook bij ons was het ook meteen raak en ook wij waren er helemaal ondersteboven van. En konden het bijna niet geloven en hebben er dan ook 3 testen voor gebruikt om het echt te begrijpen en te geloven dat het echt zo was. Heel veel plezier met alles en hoop voor je dat je je goed blijft voelen. Succes!