Zwanger? Benieuwd naar jullie mening!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jufsuus, 23 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufsuus

Jufsuus Lid

23 sep 2006
    8
    0
    0
    Hallo allemaal!

Goh, wat is afwachten toch vervelend.. hier even mijn verhaal..!

Ik slik sinds een jaar de pil. Ben hem in de eerste week van mijn pilstrip een keer vergeten. Ik heb hem de volgende avond alsnog ingenomen. In diezelfde eerste week, voor het vergeten, zoals jullie dat zo leuk noemen, wel "geklust". Het was helemaal niet mijn bedoeling om zwanger te worden, maar sinds een tijdje voel ik me toch niet helemaal mezelf.

Ik voel me steeds vaker misselijk, af en toe duizelig, mijn borsten zijn behoorlijk opgezwollen en er lopen blauwe aders overheen. Mijn tepels zijn iets groter en hebben wat lichte puntjes. Verder heb ik het idee dat ik wat vocht vasthoud en heb ik last van een onregelmatige stoelgang. Tenslotte heb ik last gehad van donkerbruin slijmverlies.

Ik zit nu in mijn stopweek. Ik heb de pil gewoon doorgslikt omdat ik nog niet bewust stilgestaan heb bij de zwangerschap. Nu ben ik wel "ongesteld"geworden, als je dat zo mag noemen als je de pil gebruikt, maar in veel mindere mate dan normaal gesproken. Lijkt me toch een normale ontrekkingsbloeding, maar kan dat wel als je zwanger bent?
    Gisterochtend, nadat ik donderdagavond ongesteld moest worden, had ik nog wel een negatieve test.

Een kindje zou helemaal niet gepland, maar wel welkom zijn.. als ik naar mijn lijf luister weet ik wel wat ik moet denken, maar de kans lijkt me zo klein! Wie herkent er wat van mijn symptomen??

Bedankt!
    Liefs,
    Suus

2. een vriendin van mij bleef ook gewoon ongesteld tijdens de zwangerschap en dat was ook niet gepland, maar ook veel minder.

Tja kan er verder weinig over zeggen, misschien volgende week toch nog even testen en anders naar de huisarts.

succes ermee.

3. Jufsuus

Jufsuus Lid

23 sep 2006
    8
    0
    0
    Ja, ik ga volgende week, na mijn beetje ongesteldheid, inderdaad nog maar eens testen. Lastig hoor, dat afwachten.
    Denk ook dat je tijdens het slikken van de pil niet echt van een ongesteldheid kunt spreken. Maar toch voelt het vreemd, ongesteld maar misschien toch zwanger...

4. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik ben in mijn strip ook de pil vergeten en heb hem niet meer ingenomen,ben nu 16 weken zwanger,dus het zou kunnen ;) ;)

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ongesteld zijn en ontrekkingsbloedingen komen wel voor maar vrij weinig tijdens een zwangerschap. maar is dus niet onmogelijk. ik heb wel gehoord dat het slikken van de pil tijdens een eventuele zwangerschap niet goed zou zijn. ik zou dus voorlopig stoppen met de pil totdat je weer een test gaat doen. Of desnoods even langs je HA gaan.

liefs
    Angela

6. Jufsuus

Jufsuus Lid

23 sep 2006
    8
    0
    0
    Ja, misschien een goed idee... bedankt voor de tip. Maar in je hoofd spoken zoveel dingen rond op dat moment dat je even niet weet wat verstandig is. Daarom ook mijn berichtje, tips zijn altijd welkom. Wel grappig hoe snel je je gaat instellen op een eventuele zangerschap... vreselijk dat afwachten! Maar eerst wachten tot de ontrekkingsbloeding over is (al bijna..) en dan testen. Ik hoorde namelijk ook dat als je dan een ontrekkingsbloeding hebt je beter daarna kunt testen...

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

klopt bloedsporen in urine kunnen een test beinvloeden. nou meid succes met wachten ennuh we horen het wel he ;)

8. Jufsuus

Jufsuus Lid

23 sep 2006
    8
    0
    0
    Dank je wel... goh grappig dat dat een test kan beïnvloeden... ik hou jullie op de hoogte. Lastig hoor, om nuchter te blijven en niet te gaan zoeken naar symptomen... zou je ook, na drie weken, nog last van je hormonen kunnen hebben omdat je 1 pil te laat hebt ingenomen?

Deel Deze Pagina