Mevr. Cuypers heeft net gebeld. Gezien het verleden met aantal doorgedeelde embryo's (2012: 2 van de 3 blasto in april 2017; 2 van de 5 morula op dag 5) stelt ze voor om er nu bij de progynova cyclus 5 van de 9 in de scope te doen en er nog 4 te bewaren voor een evt volgende keer. Mochten er dus nog overblijven op dag 5 die goed zijn dan worden die weer opnieuw ingevroren. Ze zei ook dat inderdaad gezegd wordt dat kunstmatige of natuurlijke kwa zwangerschapkans niet uitmaakt maar dat ze toch ziet dat het voor sommige vrouwen wel een hogere kans biedt. Nou ja we zullen zien ik ga het gewoon proberen. Vind het wel een fijn gevoel dat er 5 in de scope gaan gezien de ervaring in april. We hebben er dan nog evt 4 over mocht dat op niks uitdraaien. Hebben ook al zitten denken aan 3 pogingen van 3 maar het wordt dus 1x 5 en misschien daarna nog 1x 4 of 2 pogingen van 2. Hopelijk zit er tussen die 5 een plakker...... Sorry ts dat ik jou topic hiervoor gebruik maar jullie hebben zo lief meegeleefd afgelopen week ik dacht ik deel dit ook even met jullie
Oh geeft niets dat je dit topic gebruikt hoor, is toch niet meer actueel wat mijn vraag. Fijn dat de keuze gemaakt is en er een plan ligt. Voor wat het waard is, hier uiteindelijk dus ook in kunstmatige cyclus zwanger geworden! En ergens geeft dat wel wat rust, ik weet nu tenminste zeker dat alle hormonen op peil zijn door de medicatie. Mocht het misgaan heeft het daar dus niet aangelegen. Succes en ik hoop op een snelle plakker voor je!