Hier 3x IUI gehad, maar helaas nog niet raak. Bij beide geen oorzaak te vinden. Nu ruim 2jr bezig en doen ff stap terug. Dames veel succes hoop dat t snel raak mag zijn bij jullie.
Hoi! Ik was bij de eerste IUI poging zwanger. De reden voor IUI is dat ik vijandig baarmoederhalsslijmvlies heb (cervixfactor). In januari start ik weer met IUI voor een tweede kindje. De gyn vertelde mij dat ik 12 IUIpogingen krijg, allemaal in eigen cyclus, dus zonder enige medicatie. Heel veel succes en sterkte allemaal!
@jeskejes: dat komt omdat het 'probleem' bij mij ligt. Ik heb vijandig baarmoederhalsslijmvlies, door de IUI wordt dat probleem omzeild, omdat het zaad hoog in de baarmoeder wordt ingebracht. Ik heb dan zeg maar net zoveel kansen als een 'gezond' stel volgens de gyn. Omdat mijn gyn zegt dat de meeste stellen binnen een jaar zwanger zijn, mag ik 12 IUI pogingen doen, ik hoop natuurlijk niet dat het nodig is. Volgens mij hangt de kansen en de aantal pogingen af van de oorzaak...
Ik hoop met je mee dat dat idd niet nodig is. Wel fijn dat je 12x krygt mocht t wel nodig zijn. Wij krygen er maar 6. Bij ons is nooit getest op baarmoederslijmvlies. En is geen oorzaak gevonden waarom t niet lukt. Gelukkig dat je dmv iui t kan omzeilen.
Hier 6 iui pogingen gehad in natuurlijk cyclus en alle mislukt. We mogen er nog 6, 12 in totaal dus. Hetzelfde verhaal als Nora12, vijandig baarmoederslijmvlies. Ik kom trouwens heel weinig 12 keer iui tegen, vind het zelf wel erg veel en het wordt wel zwaarder. Maarja iedere kans is meegenomen denk ik maar...
@Morgaine82: na 6 IUI pogingen mogen we wel kiezen of we nog 6 keer IUI willen of verder willen. Bij mijn eerste was het de 1e keer raak met IUI, dus ik hoop in januari dat het weer zo mag zijn! ik heb trouwens vijandig baarmoederhalsslijmvlies, het baarmoederslijmvlies is wel in orde. Het is echt de opening van de baarmoeder zeg maar... Bij welk ziekenhuis ben jij in behandeling??
Ik heb inderdaad ook vijandig baarmoederhalsslijmvlies, is wel een verschil inderdaad. Een paar jaar geleden heb ik ook voorstadium van baarmoederhalskanker gehad en dat is weggehaald, heb zelf altijd het idee gehad dat het ermee te maken heeft. Ik ben in behandeling bij Isala klinieken in zwolle. Vandaag om 13.15 uur m'n 7e poging.. heel eerlijk gezegd heb ik er weinig moed meer voor.
Dat heb ik ook gehad; PAP3a... Ik neem aan dat jij dat ook hebt gehad? Ook bij mij is een lisexcissie gedaan. Mijn gynaecoloog wilde geen samenlevingstest doen omdat dit niet zinvol zou zijn. Ze meten dan het aantal "dode" zaadcellen in de vagina maar kunnen dan niet zeggen of er toch een aantal zijn doorgedrongen tot in de baarmoeder was zijn uitleg hiervoor. Toch zijn we al anderhalf jaar aan het klussen en nu dus de eerste IUI gehad zonder resultaat. Maandag follikelmeting en voor poging twee gaan. Je hebt je IUI inmiddels gehad en ik hoop voor je dat deze poging raak is! Succes! Liefs Julia
De reden dat wij IUI krijgen is omdat de reden van het niet zwanger worden niet bekend is. Zoals ik hierboven schreef krijgen wij geen samenlevingstest. Zou deze negatief zijn uitgepakt zou het toch niets uitmaken omdat we dat probleem dus omzeilen met de IUI. Bij de eerste IUI had mijn man 42.000.000 goede cellen, dus daar ligt het niet aan. Zo te lezen zouden jullie ook baat moeten hebben bij IUI. SUCCES!! Liefs Julia