bruin slijm voor mijn ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anno103, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi,
    eigenlijk moet ik vrijdag mijn ei krijgen maar ik had vandaag bruin slijm toen ik veegde.
    heeft iemand dit ook gehad?
    ik weet ook niet zeker hoe mijn cyclus is omdat ik niet echt ongi ben geweest en dit mijn eerste ronde is.
    afgelopen weekend heb ik mijn ei gevoeld denk ik maar ja hoor hem nu pas te krijgen.
    HELP!

    xxxxxxxxxxxx
     
  2. appelappel

    appelappel Bekend lid

    1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Gewoon eventjes afwachten! Kan vanalles zijn omdat je in de eerste ronde zit (als ik het goed heb gelezen...). Succes!

    Liefs
    Marleen
     
  3. Realtjuh

    Realtjuh Fanatiek lid

    18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Het kan al van de eisprong zijn... zeggen ze... ik heb het nog nooit gehad, maar er wordt gezegd dat je van je eisprong wat bruinverlies kan hebben...
    Dus klussen met die handel!
     
  4. als het van mijn ei is dan heb ik precies een cyclus van 28 dagen en dat klussen komt goed hoor.
    we zien wel over 2 weken als ik mag testen wat het is.
    en het is idd mijn eerste ronde maar heb geen ontpillingsklachten dus weet het ook niet.
    we kijken wel.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
     
  5. Juniper

    Juniper Actief lid

    23 aug 2007
    372
    0
    0
    hoi, dat had ik zaterdag ook terwijl ik pas woensdag mijn ei zou moeten hebben. Dus maar meteen 'geklust' voor de zekerheid. En toen ik mijn ei officieel zou moeten hebben ook nog ;) natuurlijk! We zullen het zien over 2 weekjes!

    Succes!
     
  6. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Misschien is het wel een ontpillingsklachtje en is je cyclus gewoon nog niet op orde, of moest er even wat 'oud bloed' weg. Ik heb nog nooit gehoord van bruinverlies bij eisprong, maar goed, blijkbaar kan dat dus wel. Afwachten meid.
     
  7. hoi,
    ja ik denk eigenlijk zelf dat ik mijn ei al heb gehad, hebben toen ook maar eklust voor de zekerheid en vandaag doen we dat ook maar even.
    hoop natuurlijk dat het innesteling was maar we zien wel over 2 weken.
    dus niemand ervaring hiermee?

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
     
  8. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Ik heb het heel af en toe es als ik mijn eitje heb dat ik wat bruinverlies heb ! Kan best v je eitje zijn dus.
     

Deel Deze Pagina