Het blijft nog even spannend allemaal. Vrijdag ben ik bij de internist geweest. Ik blijk de ziekte van Hashimoto te hebben, waarbij je eigen lichaam antistoffen aanmaakt tegen de schildklier. Hierdoor heb je een verhoogd risico op miskramen en, wanneer je niet de juiste medicatie neemt, een kans op een kindje met ontwikkelingsachterstand. Mijn medicatie is verhoogd en we hopen nu dat ik geen miskraam krijg. Waarschijnlijk is het door deze aandoening de vorige keer ook mis gegaan. Als de zwangerschap goed blijft gaan hoef ik me volgens de arts geen zorgen te maken voor wat betreft de ontwikkeling van het kindje. Al met al nog een spannende tijd.
jeetje meis, dat is echt niet normaal spannend. Ik hoop echt voor je dat alles goed gaat, ik duim mee hoor!
voor jou extra spannend dus nu. Ik wens je veel sterkte de komende weken en hoop van harte dat alles goed blijft gaan. In elk geval zijn ze er net op tijd achter gekomen dat je meer medicatie nodig hebt, dus da's in elk geval iets he? En ook het feit dat als het nu goed gaat, je weinig kans hebt op ontwikkelingsachterstand is iets waar je al heel blij mee kunt zijn (denk ik). Het genieten zal helaas nog wel even op zich moeten laten wachten denk ik he? Dan wil ik je in elk geval op dit moment wel van harte feliciteren GEFELICIFLAPSTEERD! Liefs Tezzz