Nog een beetje perplex zijn we wel... Onze kleine man wordt overmorgen 3 maanden, maar ik ben alweer in verwachting van de een tweede kleine hummel... Weet dat het niet helemaal goed is voor m'n lichaam, en hoop dat alles goed gaat met het kleintje na m'n keizersnede... Was uiteraard ook niet helemaal gepland, maar in het "heetst van de strijd" niet helemaal aan anti-conceptie gedacht... Echt zo ontzettend fout... Maar wel erg blij met deze nieuwe zwangerschap!! Maandag de verloskundige maar weer bellen... Jeetje, wilde graag niet teveel tijd tussen twee kindjes, maar zo weinig?!! Nou, ik zit voorlopig ergens in de veertiende hemel ofzo...
Leuk natuurlijk, maar toch mmmh...? Maar inderdaad ik zou even overleggen met de vk over de keizersnee. Ze zeggen zeker 6 tot 9 maanden te wachten, dus 2 is wel erg vroeg.. Hopelijk zitten er niet teveel nadelen of gevolgen aan voor je...
Wow dat lijkt me wel heel heftig zeg, binnen 3 maanden alweer zwanger... maar natuurlijk gefeliciteerd!!
jeetje meid wat snel!! wel ontzettend leuk hoor, ik was na 4 maanden weer zwanger van de 2e en het is wel heel erg leuk hoor zo kort op elkaar! geniet van je zwangerschap