Zwanger, bloeden is gestopt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxKimm, 8 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ik had het gelezen inderdaad.. ik sta er zelf ook niet positief in.

2. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Het is slopend die onzekerheid. Vooral ook omdat het enige dat je kunt doen is wachten.
    Maandag weer een echo toch? Hopelijk dan meer duidelijkheid

xxKimm vindt dit leuk.
  3. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ze hebben mij vandaag al doorgestuurd naar de gyn vanwege de knaltesten en het bloedverlies van zes dagen lang nu inmiddels.

Toch is het nog steeds te vroeg.. volgens berekening zou ik 4+6 moeten zijn (als het niet korter is). Ze hebben geen vruchtzakje gezien dus of ik ben die al verloren of hij is nog niet zichtbaar. Om die reden konden ze ook niet zien of het bbm is. Voor nu zagen ze niks maar 1 eileider was moeilijk te controleren omdat die verder naar achteren ligt. Ze hebben mn hcg geprikt en het is inderdaad bij lange na geen 2000 :roflmao: maar 342. Ik moet zaterdagochtend terug komen om het hele riedeltje weer te doen.

Ze zijn er wel achter gekomen dat ik een twee hoornige baarmoeder heb :$… whut the… nooit hebben ze dit gezien bij mijn voldragen zwangerschap. Echt bizar..

4. AliceinW

AliceinW Niet meer actief

Wow wat een rollercoaster zit je ineens in... schrijf hier gewoon verder van je af hè.. want dit is niet niks allemaal..
    En alvast heel veel succes zaterdag!

xxKimm vindt dit leuk.
  5. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    goed dat ze hcg hebben geprikt. Dan kun je beter zien hoe het ontwikkelt.

Weet oviergens niet of het gek is dat ze dat van je baarmoeder bij je zwangerschap niet hebben gezien. Je baarmoeder ziet er heel anders uit als je zwanger bent natuurlijk.

succes alvast zaterdag!

xxKimm vindt dit leuk.
  6. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Jeetje nog steeds vol onzekerheden. Heel veel kracht gewenst. Kom je, je dagen een beetje door?

xxKimm vindt dit leuk.
  7. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ze hebben een keizersnede uitgevoerd bij mij haha.. dus hij moet het kunnen gezien hebben maar ach.. dat is gebeurd.

Wordt vervolgd!

8. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ja ontzettend.. het is echt een mindfuck. Ik vind het geestelijk heel zwaar maar eerlijk gezegd dat ik dat ik het vruchtje al kwijt ben en dat ik misschien nog restweefsel heb zetten of iets dergelijks. Ik weet alleen niet of je hcg dan zo duidelijk nog kan oplopen…

Bijgevoegde bestanden:

9. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Dat is echt een aanname zou ik denken. Je baarmoeder is toch compleet uitgerekt als je zwanger bent. Plus lijkt me nou niet echt dat ze daar bij een keizersnede naar kijken, plus dat het dan ook niet relevant is op dat moment

10. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Dankje lieverd! Hou je op de hoogte

AliceinW vindt dit leuk.
  11. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Volgens de gyn zou dit moeten opvallen en genoteerd moeten zijn… ik wist van niks in ieder geval. Schijnbaar valt het ook niet meer te zien met zeven weken volgens de gyn want ik dacht dan hadden ze het toen nog in het prille begin kunnen spotten maar blijkbaar is je baarmoeder dan ook al ver genoeg uitgerekt om het niet te kunnen zien

Do1981 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina