Verveling!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sammie85, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Ik zit nu alweer bijna 4 weken thuis met verlof en ben het eigenlijk wel een beetje beu. Ik weet niet meer wat ik de hele dag moet doen.
    Van mij mag onze baby wel komen. Maar het kan natuurlijk ook nog ruim 4 weken duren.

Zijn er meer die er last van hebben?
    Iemand nog tips om de dag door te komen?

2. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb gelukkig nog een beetje afleiding van mijn zoon. Tussendoor elke keer een beetje huishoudelijk bijhouden. Daarnaast kan ik niet zo veel meer op een dag dus ik zit regelmatig hier te neuzen. Beetje tv kijken of een serie. Een boodschap doen is dan het uitje van de dag.
    Helaas niet echt tips, of je moet nog willen gaan breien of haken o.i.d. Gaat de tijd ook snel mee.

3. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Ja ik heb helaas geen afleiding van andere kinderen.
    Ga inderdaad iedere dag even naar de winkel om toch even eruit te zijn anders wordt ik zo duf en chagrijnig. Ik heb wel een hond maar ver wandelen gaat helaas niet dus zijn het hele korte stukjes.

pff dat de baby maar snel komt :p

4. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sjonge, ik kan me dat moeilijk voorstellen, ik kijk er echt naar uit, verlof en zou dingen doen als: tijdschiftjes lezen, met openbaar vervoer ergens naar toe en weer terug (lekker zitten en naar buiten kijken), afspreken met vrienden/fam (kan natuurlijk niet altijd), dingen lezen over bevallen?, elke dag wandeling maken,oude foto's inplakken, muziek luisteren, iets lekkers bakken, maar misschien vind je dit helemaal niets allemaal of heb je het al gedaan. en anders succes met de verveling!

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Oh, jakkie zeg, verveling...
    Mag je lichamelijk ook niet zoveel meer doen dan? Lees dat je in ieder geval niet meer zo ver kan lopen met de hond, das ook al balen zeg!:(
    Ik heb zelf geen verlof, maar werk thuis, we hebben een boerderij, nou ben ik nog maar net begonnen aan het 2e trim., maar ook ik ben dus veel thuis. Herken het wel, dat je gillend gek word tussen die 4 muren(en helemaal met dat winterse weer!). Ik ben dan gelukkig nog wel mobiel, en heb ook zo nu en dan wat afleiding door de komst vd kleine voor te bereiden(m.a.w.: shoppen;)), maar ook hier slaat de gekte weleens toe.

Veel suc6 en sterkte met de laatste loodjes!

6. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Dat dacht ik voor het begin van mijn verlof ook, maar alle dingen die jij benoemd heb ik inderdaad al gedaan en iedereen om me heen is werken.

7. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Ik dacht voor mijn verlof dat ik lekker iedere dag een eind met de hond kon gaan wandelen, maar dat valt helaas vies tegen. En de uitzet voor baby is al helemaal klaar. Heb er nu wel een beetje spijt van dat ik dat allemaal al gedaan heb.
    Het is het vervelendst dat ik elke dag minder kan. Probeer het huis op orde te houden, maar daar heb ik dan ook weer genoeg aan.

8. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nieuw boek aanschaffen? Nieuwe serie opzoeken en beginnen met kijken (en dan hopen dat de serie het kijken waard is natuurlijk)

9. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Dat is wel een goede! Denk dat ik vanavond de bieb maar weer eens een bezoek ga brengen.

Als de lente nou een beetje opschiet. Vorige week had ik er niet zo'n last van met het mooie weer, maar nu regent het alweer de hele middag. Bah.

10. Username

Username Niet meer actief

Oh herkenbaar. Ik ben nu al 6 weken ziek thuis en mijn verlof is per vandaag begonnen, 6 weken voor de uitgerekende datum.
    Ik vind het ronduit vreselijk om thuis te zitten en word er heel humeurig van :( het slechte weer helpt niet, maar sowieso ben ik geen thuiszitter.
    Lange dagen, heb alle muren wel gezien, helaas geen nesteldrang en alles is klaar voor de baby. Ik zou niet weten wat ik nu nog moet bedenken om te gaan doen en kan af en toe wel janken uit pure frustratie... Tja. De Grote Oefening in Geduld ;)
    Het is niet anders. Vanwege bekkenproblemen en veel hele harde buiken mag ik ook gewoon niet veel doen. Na het douchen moet ik alweer gaan liggen omdat m'n buik knetterhard is en het anders niet afzakt. Er is weinig aan de situatie te doen, maar "lekker met verlof"? Nee, absoluut niet, integendeel!

11. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik kan het me heel goed voorstellen hoor! Zit nu 2 dagen thuis omdat ik gisteren in het ziekenhuis ben beland voor onderzoek na heftige buikpijn, maar de muren komen nu al op me af. Best sneu eigenlijk, vooral als ik me besef dat ik straks nog wel meer thuis zal zitten. Er staat mij dus nog wat te wachten!

12. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Ja, allemaal heel herkenbaar. Alles wat ik wilde doen is gedaan en verder is het maar de tijd uitzitten en wachten tot de baby er is.
    Ik kijk er soms zelfs naar uit om 's avonds ergens op de koffie te gaan en ben altijd blij als mijn vriend weer thuis is.

Ik heb vanaf november halve dagen gewerkt tot aan mijn verlof en ben wel blij dat ik dat vol heb kunnen houden tot 6 weken voor de bevaldatum.

13. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik zit al sinds ik 22 weken zwanger ben thuis maar ik heb mij eerlijk gezegd nog geen moment verveeld.. Ik heb dan ook geen tips voor je ;)

14. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zit ook al vanaf 34 weken thuis trouwens, en verveel me absoluut niet (ja, heel af en toe) maar ik heb dan ook hobbies waar je ALTIJD wel mee bezig kan zijn en ze gaan nooit echt vervelen. En verder kijk ik veel (oudere) series (van vroeger; nostalgie!) en lees ik boeken enzo online :) En ik..En daar komt het..Praat graag met m'n vrienden uit NL (online, via Skype etc) en zit actief op Youtube. Ook wil ik graag gamen (Wii, DS, Xbox :p) misschien totaal niet wat in een beeld van een aankomende moeder past, maar hey :)

15. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    ik ben dr bang voor dat ik hetzelfde ga krijgen als jij.
    Tuurlijk zijn er alle suffe karweitjes waar je anders nooit tijd en zin in heb:
    - administratie mappen uitzoeken (verjaarde spullen weggooien, opnieuw ordenen)
    - je computerfiles uitpluizen en niet egbruikte documenten afbeeldingen enz weggooien de rest netjes ordenen in mappen..
    - ik was laatst op welke.nl allemaal interieurideeen, heb een paar leuke uitgezocht ben je ook weer even mee bezig om te realiseren.
    - schoonmaken maar daar ben je nu 4 weken verder vast al doorheen..

Verder heb ik het geluk dat het waarschijnlijk mooi weer zal zijn in mn verlof, dus denk dat ik het zwembad tegen die tijd opzet, kan je ook uren van genieten.. maar daar heb jij nu niet zoveel aan.
    Tsjah en verder zit ik ook nog met hetzelfde probleem, dus misschien hebben anderen tips

16. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    dan heb je toch juist tips! wat doe jij zoal de hele dag door?

17. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Nog 2 dagen werken en dan heb ik ook verlof, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik me zou vervelen. Ik denk eerder dat ik tijd tekort kom, zoveel wil ik nog doen!
    Ga lekker lezen, series kijken, luieren. Als je kind er eenmaal is kun je dat voorlopig niet meer doen!

18. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Dit zijn mijn plannen; ter inspiratie.
    Ik ga de bekleding van de bank (en als ik puf heb ook van mn auto) reinigen met zo'n tapijtreiniger van de bouwmarkt. :D
    Verder ga ik komende week eens de ramen (buiten) lappen en dan neem ik het houtwerk mee van de dakgoten (heb zo'n telescoopsteel) Verder moet ik nog postzegels halen. Etiketten voor de kaarten heb ik al gemaakt (ga niet schrijven, ik schrijf zo slordig ) Vluchttassen controleren (zowel voor mij als voor de kids)
    Verder heb ik allemaal boeken en dvd's te leen gekregen, maar weet niet of ik daar de rust voor heb.
    Geboortetraktaties voorbereiden, soesjes met choco en muisjes gemaakt en terug in de vriezer gedaan. Cupcakes bakken en invriezen. Zo wil ik ook nog wat eten voorbereiden (nasi, soep) zodat op een moeilijke dag er toch wat lekkers is.
    Keertje naar de kapper.
    Boodschappen online bestellen. Leuke geboorteslinger en ballonnen bestellen, oftwel een beetje online shoppen.

Deel Deze Pagina