Ik zag hier nog niet zo snel een topic over staan, misschien is ie er al, maar heb ik m over het hoofd gezien. Zijn er meerdere mensen die tijdens hun zwangerschap wat geremder zijn in hun seksleven? Ik heb zegmaar best moeite om mijn nieuwe 'rol' als moeder met verantwoordelijkheid voor het kleintje in haar buik los te zien van mijn 'rol' als (om t dan maar even plat te omschrijven) wellustige minnares in bed. Ik vind t gewoon moeilijk om me volledig te laten gaan of me over te geven en ervan te genieten. Heb ook steeds t idee dat ik niet 'alleen' in bed lig, maar dat ik mn lichaam deel met onze zoon haha..gewoon een raar idee. Is er iemand die dit herkent? En hoe ga je ermee om?! Want vind t best rot voor mn partner..heb t er wel regelmatig met hem over en hij is daar ook heel begripvol in, maar toch. T zou zo fijn zijn om er wat meer van te kunnen genieten
'Wat' minder zin..? Zeg maar gerust dat mn zin gewoon totaal weg is.. Van 3-5 x in de week naar zon beetje 1 keer, omdat ik t anders wel héél erg lullig vind voor m.. Khoop dat ik mn libido snel terug vind.. dit is echt niks voor mij
hier de eerste 3 maanden ook totaal geen zin/behoefte gehad.. nu is mijn libido weer terug gelukkig! maar heeft vriendlief er toch wel wat moeite mee.. en is hij bang dat hij de kleine zou raken of pijn doet :O
Opzich ligt t ook niet aan mn libido..t is gewoon meer t idee dat ik het vreemd vind of me niet helemaal kan laten gaan op de manier waarop ik dat vroeger deed zegmaar
Nu bijna 16 weken zwanger en sinds ik zwanger ben hebben we geen seks meer gehad. Ik kan het gewoon niet, mijn libido is weg, maar buiten dat om vind ik het ook een gek idee.
Sinds halverwege de zwangerschap was het hier ook uit met de pret.. Beeb gaat namelijk zijn eigen feestje bouwen in mijn buik zodra manlief en ik het gezellig aan het maken waren.. En dat leidt wel heel erg af zeg maar.. Sindsdien is het minimaal, al moet ik zeggen dat ik echt enorm zin heb.. Kan niet wachten tot we na de zwangerschap de draad weer kunnen oppakken.
Libido is weg vanaf het begin, arme man van mij! Om hem een plezier te doen maak ik 1 x per 2 weken zin. Maar moet eerlijk zeggen dat ik nu helemaal geen zin meer heb ivm harde buiken etc. Hoop dat het straks weer goed komt!
Ik kan het me persoonlijk niet voorstellen, het kan niet op hier. Bijna iedere dag en als het een dag niet is ligt het aan manlief en niet aan mij . Maar dat zal voor iedereen anders zijn, vrienden van ons hebben net een baby gehad en zei hadden ook al tijden niks gedaan.
Die van ons word juist rustig. Tis dat niet alles meer kan en ik uit moet kijken voor harde buiken, anders zou ik bijna vergeten dat ik zwanger ben Maar dan nog, hier 1x per week hoor, ben echt blij als ik kan pitten, want de nachten zijn nogal onderbroken door vaak plassen en niet meer comfortabel kunnen liggen. Soms maak ik zin, en dat helpt dan wel weer voor een goeie nachtrust moet ik zeggen Best tegenstrijdig soms...
Hier hebben we bijna mijn hele zwangerschapsperiode geen seks gehad. Ik denk dat we in die 9 maanden misschien 3 keer seks hebben gehad... Erg he... Maar ik vond het afschuwelijk. Gewoon precies hoe je het omschrijft, alsof je niet alleen in bed ligt. Ik kan me ook niet voorstellen dat je lekker kunt vrijen terwijl je je baby voelt bewegen of met een mega buik. Ik heb dat nog nooit begrepen. Dus heel herkenbaar. Mijn vriend denkt er gelukkig net zo over. En we hebben alles weer ruimschoots ingehaald toen de kleine er was! Hahaha!
Bij ons is het net andersom. Ik lust er wel pap van maar mijn partner niet. Dus wij hebben al weken niets gedaan. Komt wel weer goed, maar mis het onwijs.
Ik had op het begin totaal geen zin.. maar inmiddels wel hoor. Qua gevoelens van, niet alleen in bed liggen, is ook wel een beetje wennen. Ik heb er niet echt moeite mee. Meestal wordt ze er juist heel rustig van en gaat ze wat meer naar binnen liggen. 't wordt alleen steeds meer zoeken naar wat nog prettig is met die mega buik, rugpijn en zeer bekken dat vind ik dan weer lastiger dan het idee van het kleintje in mijn buik.
Hier is de zin echt zo goed als weg... Baal ik best van! En vriendlief ook, dat vind ik best sneu.. Als ik dan eens wel zou willen wil ik het alsnog niet omdat het gevoelig is en gaat bloeden. Kan me totaal niet ontspannen. Dus voor ons even afzien...
Hier het zelfde, ik heb echt enorm zin, maar echt te veel harde buiken, en me buik doet zo'n zeer van mijn crohn...maar ik heb echt zin...manlief daar in tegen vind het eng en niet prettig als we dus eerst naar me buik zitten te voelen en haar druk zien bewegen om daarna in haar veilige huisje te komen hahah ahgg Hebbben jullie ook dat jullie mannen je nu mooier en sexier vinden ?
Ja hier vindt vriendlief me erg aantrekkelijk nu.. Snap ik dan weer niks van haha. Maar kan ook komen omdat ie beetje tekort komt zeg maar
Hmm er is bij mij nog vrij weinig van mn buik te zien haha maar mn man vind de grotere borsten en tepels niet erg geloof k hihi
Zo herkenbaar! Het is niet dat ik geen zin heb, maar ik kan het gewoon niet meer. Het voelt raar. Ik heb een kindje in mijn buik. Gelukkig staat mijn man er precies hetzelfde in, dus ik hoef me ook niet lullig te voelen.
Bij mijn andere zwangerschappen was mijn libido ergens in het vriesvak te vinden.. Bij deze zwangerschap zegt mijn man inmiddels af en toe: Schat, Nu Even NIET