40 weken en niet ingedaald

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama201, 1 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Hallo morgen,ben,ik 40 weken zwanger en gisteren bij dw verloskundige inwendig gekeken of ze,kon strippen maar ze voelde dat hij nog niet ingedaald was en ze dus niet kom strippen had wel 2 cm maar het is me 4e dat was normaal. Alleen als de vliezen zouden breken moest ok bellen en liggen. Ivm kans op navelstreng om de nek

Nou heb,ik dinsdag afspraak staam ben dan 40 weken en vijf dagen dan gaat ze weer kijken en hopelijk strippen of afspraak maken om de vliezen te breken volgende dag
    Zo is,me 2e kindje ook gekomen met 41 weken en 3 dagen

Me jongste ben ik precies met 40 bevallen

Alleen hu n waren allemaal al ver voor datum ingedaald

Wie heeft ddt ook meegemaakt? Vind best wel eng ben ook nog best vaak buiten de deur ivm andere kids en als dan,vliezen ergens zouden breken

Hoop alvorens dat het den deze dagem begint

2. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Hier ook niet ingedaald en begonnen met gebroken vliezen...plat gaan liggen VK bellen en ze kwam langs om te kijken of baby dan wel was ingedaald.
    Meestal dalen ze meteen in als je vliezen breken.

Was ook niet thuis, maar mocht me naar huis laten rijden van de VK

3. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Ja waar gebeurde het bij jou?

Bij de andere zijn ze nooit spontaan gebroken verwacht bij deze,ook niet majah elke zwangerschap is anders

Heb al dagen menstruatie krampem druk van onder slaap slecht.

4. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Had het ook. 41 weken. Vliezen scheurden thuis. Ging niet hard dus pas later op de dag ingedaald. Geen probleem. Heb gelegen. bevalling duurde alleen lang door niet vorderende ontsluiting.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    het 'laatste stukje' indalen kwam pas kort voor de uitdrijving. vliezen braken al dag eerder in de avond spontaan.
    tweede kindje daalt meestal bij de bevalling in heb ik gelezen.

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Mijn tweede daalde pas vlak voor de weeën begonnen in. Kans dat het begint met brekende vliezen is miet zo groot, zou me niet druk maken :)

7. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Oke nou,was gisteren dus,mijn uitgerekende dag nog niks,te bekennen

Ben nu wel zat al die voorweeën en pijntjes beneden drukkend gevoel menstruatie krampen bekken die pijn,doen

Maarja we wachten af he. Hoop dat,zo begint liefst vandaag nog

8. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Mijn tweede daalde in de laatste 10 minuten van de bevalling pas in. Heb toevallig net nog het verpleegkundig dossier van die bevalling door zitten lezen en daar stond echt:
    18:46 Hoofdje nog hoog
    18:57 D is geboren

Ik kan me niet herinneren dat ik toen vooraf instructies gehad heb voor als mijn vliezen zouden breken.

9. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Heb ik ook en moet dan ook bellen. Ik ga gewoon niet meer te ver van huis. De meeste bevallingen beginnen met weeën dus zou me er niet al te druk om maken.

10. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Ja al me bevallingen zijn met weeën begonnen maar me tweede niet daar toen vliezen gebroken en 3 u erna bevallen

Ik zie het wel ben nu ook gewoon thuis lekker uitrusten heb dinsdag controle weer dan ben ik 40 plus 5 dagen

Vind met overtijd lopen altijd zo eng dat de conditie van je kindje snel achteruit kan gaan

Deel Deze Pagina