He allen, niet bepaald een fijn onderwerp maar ik ben wel benieuwd hoe jullie het ervaren. Ik heb sinds dat ik weet dat ik zwanger ben bijna iedere dag last van dunne ontlasting. Ik weet niet of dit onder diarree valt omdat het niet waterig is ofzo en ik moet niet de hele dag door naar het toilet. Maar 's ochtends vrijwel bijna iedere dag aan de dunne kant. Juist helemaal nog last van verstopping of iets in die richting. Herkent iemand dit ook?
Hier wisselt het zich af je organen verplaatsen alle kanten op, evenals de kleine. Soms zorgt dat voor obstipatie en soms voor het tegenovergestelde
Hier is het wisselend. In het begin veel last gehad van verstopping, maar soms ook dagen dat ik wel 5x heel makkelijk kon. Nu wisseld het weer heel erg. Ik merk wel dat ik veel moet drinken want anders is het niet te doen met veel last van mn buik als gevolg. Door de hormonen blijft het schommelen, er verandert zoveel in je lijf.
Zou ik ook wel willen! Vanaf de positieve test zit ik al verstopt ik zou tekenen voor een weekje dunne ontlasting al kan ik me goed voorstellen dat je dat na 20 weken ook wel zat bent..
Hier wisselt het ook. In ieder geval zelden zoals vroeger haha. Of het is aan de dunne kant, of ik doe er een half uur over om er iets uit te krijgen. Dat laatste is het rottigste. Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, en dat beterde wel iets naar het einde toe. Ach, this too shall pass
Ik heb de hele zwangerschap erg goed naar het toilet kunnen gaan terwijl ik normaal door de morfine altijd niet goed naar het toilet kan gaan, dus dat was echt een voordeel van de zwangerschap, had ik eens gaan laxantia nodig
Normaal heb ik moeilijke darmen. Tijdens mijn eerste zwangerschap liepen ze als een zonnetje. Heerlijk! Geen pijn eraan, elke dag kon ik prima naar de wc. Toppie gewoon! Deze zwangerschap....muah... niet zo zonnig. Veel pijn eraan en krampen en lastig naar het toilet kunnen.