Zwanger box ophalen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lijsterbes1, 9 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoorde dat je gegevens wel doorgespeeld werden bij de etos box.. Dat je na het aanvragen plat gebeld word met aanbiedingen. Hebben jullie dit ook gehad. En als je een nep tel nr invoert krijg je dan alsnog de baby box.

2. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ze volgens mij rond 10 feb aangevraagd. Voor de Etosdoos kreeg ik na een week of 2 een mailtje. Voor de Prenataldoos kreeg ik vorige week (dus na een maand) een mailtje.

Dus het gaat vrij snel.

3. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik ben nooit gebeld volgens mij. Alleen om te vragen of ik het pakket al opgehaald had en wat ik er van vond.

4. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Ik heb die van de etos al 'binnen' en ook eentje van de baby-dump. Vond ik beide erg leuk. Allemaal gratis spul: tijdschriften, creme voor mama, creme voor baby, speentjes, flesjes, pampers, billendoekjes, sudocrem, sokjes, spuugdoekje, rompertje, kledinghangers, knuffel, tutdoekje.
    En in die van de etos zat ook nog lekkers voor mama: Alcoholvrije Jillz en 0% rosébier.

Ik ben wel een keer gebeld, om te vragen of het gratis tijdschrift goed was aangekomen en wat ik er van vond. En de telefoonmevrouw mocht me ook nog een leuke aanbieding doen, maar die heb ik afgeslagen en dat was ook prima. Daarna wees ze me erop dat als ik nog even aan de lijn bleef, ik me kon opgeven voor het bel-me-niet-register. Vond ik erg netjes hoor.
    Je krijgt gratis spullen, dus tja, dan is het toch logisch dat je ook wat reclame/aanbiedingen krijgt? Die bedrijven geven niet voor niets gratis spul weg.
    Maar goed, bij telefoontjes oid leg ik gewoon uit dat ik niet zo veel te besteden heb en tevreden ben met mijn huidige spulletjes, en dat ik dus nee danku, geen interesse heb. Klaar. Om dan een vals telefoonnummer op te geven en wel de gratis spulletjes willen, vind ik dan weer niet zo netjes. That's the price you pay...

5. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Nee je krijgt er bericht van die moet je met je voordeelkaart activeren en dan kan je hem ophalen met je klantenkaart

Deel Deze Pagina