Zwanger?! - Bruine afscheiding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Deintje, 29 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deintje

Deintje Nieuw lid

29 mei 2007
    2
    0
    0
    Hoi, Even een plek om mijn verhaal te delen en andere ervaringen te horen. Heb een cyclus variërend van 28 tot 31 dagen. De afgelopen 2 maanden netjes een periode gehad van 28 dagen. 12 maanden bezig met zwanger worden en twee jaar geleden gestopt met de pil.

Op vrijdag dag 27 van cyclus al ongi krampen, balen dacht ik het heeft weer niet zo mogen zijn, maar alleen klein verlies van bruin slijm..zaterdag weer niks, slaat direct weer om in hoop...zondag weer een beetje verlies van bruin slijm. Gisteren weer krampen dacht heb mezelf echt weer voor de gek gehouden en door de zenuwen de ongi tegengehouden. Zondag dus verlies van bruin slijm maar nu meer....vandaag weer niks..nog geen verlies van helder bloed gehad deze periode.

Vandaag weer een test gehaald, typisch dat ik er zelf gewoon niet aan wil toegeven voordat ik een volledige ongi heb, probeer mezelf hoop uit het hoofd te zetten, maar ja zoals waarschijnlijk bij jullie bekend gevoel is moeilijk uit te schakelen. ;) ..Test negatief

Heb bij mijn ovulatie last gehad van duizeligheid, 1 dag gespannen borsten op 26e dag en veel honger...moet als dit zo teruglees zelf bijna lachen van hoe ik alle symtonen probeer op te sporen.. :D Op zoek naar bevestiging.

Het is een heel verhaal misschien herkening vanuit jullie kant en eventueel advies, toch weer testen over een paar dagen is er nog hoop, wellicht een heel klein vruchtje wat toch mis is gegaan...ik weet het even niet meer

Bedankt alvast voor jullie reacties

2. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Dus als ik het goed begrijp zit je dan nu op dag 31?
    Je zou toch zeggen van mm!?
    Maar idd, ik ben ook al een aantal x laten ongie geworden doordat ik het zo hoopte!

Ik duim voor je

3. Deintje

Deintje Nieuw lid

29 mei 2007
    2
    0
    0
    Inderdaad dag 31, dank je voor het meeleven :D

Deel Deze Pagina