..Na 2,5 jaar, een miskraam in 2015, waarbij vermoeden van een EUG, een eileider operatie, diverse onderzoeken, een missed abortion vorig jaar, mislukte IUI pogingen met cysten tot daaraan toe. Nu een stopperiode vanwege overgang nieuw ziekenhuis.....dan in de laatste maand voor weer nieuwe onderzoeken en nieuwe plan. Eindelijk weer ZWANGER Wilde eerst geen aankondiging doen. De vorige 2 keren ook niet gedaan, vanwege angst. Maar misschien nu maar gewoon van de daken schreeuwen! Hopelijk mogen wij dan eindelijk een gezond kind in ons armen sluiten. Geen bizar lange inleiding, geen ziekenhuisopnames etc. Geen kinder IC of operaties voor onze frummel. Een normale kraamtijd met een kind dat heerlijk zelf kan drinken en geen reflux. Of vraag ik dan te veel ...Ik doe het gewoon Gewoon normaal dat wens ik heel graag! Hopelijk eindelijk een busje voor mijn kleine meid.
Wow, its been a long road zo te lezen maar GEFELICITEERD MEID !!! geniet ervan !!!! Het is je gegund !!
Gefeliciteerd <3 Ik ga voor je duimen dat het een ''gewone normale zwangerschap'' word gaat gewoon goed komen!
Dank je wel love☺️☺️ Hopelijk gunt moeder natuur ons dit nu ook! Dank je wel lady🤗🤗
Echt, ik ben zo ontzettend blij voor jullie! En ik duim heel erg voor een goede en fijne zwangerschap!! 😍