Nu sins een weekje ongeveer ben ik echt doodmoe. Kan in de ochtend me bed niet uit komen. Als ik op me werk ben krijg ik rond 15:00 een dipje en als ik th ben ga ik eten en val ik in slaap. Maar wil me niet ziek melden op me werk om dat de werk situatie bij toch wat andrs licht. Ik werk namelijk bij me schoonouders. Die weten wel dat ik zwanger ben maar hen zijn heel zakelijk in gesteld. En blijven ook maar zegen dat het een gezonde ziekte is. Ik ben blij als het wekend is. lekker rustig aan. Gr Tam
Ik had hier tot een paar dagen terug ook erg veel last van. Ik werk sliep gemiddeld overdag tussen de 2 en 3 uur (als ik teminste wakker gemaakt werdt) en dan 's avonds om 21.00 naar bed...Nu begint het al beter te gaan, ik had op eeng egeven moment dextro energie mee op het moment dat ik een dip kreeg nam ik er daar een aantal van of iets anders lekkers zoets, dan hield ik het in ieder geval uit totdat ik thuis was.
ja hier ook sinds een weekje dood en dood moe..wilde vandaag veel doen in huis, maar kom niet echt ver Sja, hoort erbij denk ik dan. En je lichaam geeft het niet voor niks aan. Neem de rust als het kan!
Ik ben ook echt heel moe de hele tijd. Gisteren had ik zowaar een opleving. Heerlijk! Vandaag ben ik weer zo duf als ik weet niet hoe
Nou, das ook lekker lullig van je schoonouders. Bij mij begon de vermoeidheid ook vanaf een week of 7, tot de 12e week was het heel extreem ook misselijk. Nu neemt het langzaam af, maar had het vandaag weer opeens heel erg ook duizelig enzo. Ik moest helaas stage lopen in die tijd om mijn school af te ronden, en kon me ook echt niet ziekmelden. Sta er soms nog van te kijken dat ik elke dag ben gegaan. Heb niet verteld dat ik zwanger was omdat ik niet anders behandeld wilde worden. Maar viel ook zowat in slaap tegen de middag. Maar aangezien je schoonouders/werkgever weten dat je zwanger bent heb je volgens mij ook recht op extra rustpauzes enzo. Ik zou het maar even navragen als ik jou was . Succes en geniet van je zwangerschap.
Heb het ook gehad, tot een week of 13 en sindsdien heb ik eerlijk waar energie voor 10. Ik hoop dus dat het zo blijft. Die eerste weken bestonden bij mij alleen uit werken, eten en slapen zo ongeveer. Dus hou hoop en lekker zeg zulke schoonouders , niet iedereen is het hetzelfde, dus een beetje meer begrip zou ook niet weg zijn. Juist van hun niet! Ik werk dan wel niet bij mijn schoonouders, maar die hebben ook hun eigen zaak, maar die zijn juist te voorzichtig met mij. Mijn ouders niet, maar die kennen me beter , die weten toch wel dat ik aangeef hoe ver ik kan gaan. Maar goed, daar gaat het bij jou niet om. Nog een paar weekjes doorzetten meid, neem je vitamines en je rust. Laat bij de vk je ijzergehalte eens prikken (daar lag het bij mij niet aan). En je hebt ook recht op extra pauzes ja. Ik heb ze zelf niet genomen, maar als je het echt niet trekt is het wel lekker dat je weet dat je er recht op hebt en kunnen je schoonouders daar niet over zeuren.
Ten eerste vind ik het erg lullig van je schoonouders, juist van je familie mag je toch iets meer verwachten? Ik was ook erg moe, eigenlijk is dat mijn hele zwangerschap zo gebleven. Mijn baas vond het echter geen probleem als ik zo nu en dan gewoon wat later begon.
Ik was ook zo moe in het begin, gadver.. vond er echt ff niks aan Kwam de bank gewoon niet af en ondernam niks meer.. alleen werken en slapen.. Nu ben ik bijna 11 wkn en ik merk echt dat ik me weer beter ga voelen. Begin weer schoonmaak tiks te krijgen en ga weer wat later naar bed. (ook de rest van de klachten zijn zo goed als verdwenen)
Ik was ook zo extreem moe! tot en met week 14 extreem, na week 14 tot nu dus wel erg moe, maar niet meer zo extreem! Hopelijk wordt het nog minder!