Omdat het door de hcg spuit komt, heb er afgelopen maandag nog een moeten zetten. Was het maar waar zo'n duidelijke test al met 8dpo
Dames sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten maar hier twee positieve zwangerschapstesten. Een gewone en een CB digital. Wij zijn superblij maar vinden het ook reuzespannend omdat het de laatste keer mis is gegaan. Dus allemaal duimen dat het nu wel goed gaat xxx
Hey Chantal gefeliciteerd, lekker gaan genieten nu hoor, voordat je het weet zijn die 9 maanden voorbij
aha dreamer, dus daar pies ik voor in een potje nu dat je maar gauw zwanger mag wezen! en gefeliciteerd chantal!
Kijk dat vind ik nu lief van je dat je dat doet, zo help je mensen zoals ik dus. Weet je meteen waarvoor je het doet
haha, dat is wel het minste wat ik kan doen gezien mijn vruchtbaarheid op dat van een konijntje lijkt *bloos* vandaag de eerste potten buiten gezet, dat er nog velen mogen volgen! :-D En mag ik wat vragen aan je? wat voor medicijn krijg je dan, clomid of pregnyl (geen idee wat het verschil is) en doet het zeer die prik en al die andere onderzoeken? (als je niet wil antwoorden snap ik dat hoor!)
Vragen mag altijd hoor, als ik niet wil antwoorden meld ik je dat wel Ik gebruik clomid en pregnyl. Clomid om een eitje te laten rijpen en pregnyl om het eitje te laten springen, en in mijn geval 6/7 dagen na de eisprong nog een keer pregnyl om een eventuele zwangerschap te ondersteunen. De onderzoeken stellen voor IUI weinig voor, je krijgt inwendige echo's om te kijken of je eitje groeit en wanneer het groot genoeg is moet je een pregnylspuit zetten. Spuiten gaat op zich ook wel, dat doe je zelf in je buik, maar de laatste tijd is het een ramp, net of de naaldjes niet scherp genoeg zijn, of ik zit er teveel tegen aan te hikken De inseminatie stelt ook niet veel voor je krijgt een eendebek erin en dan met een spuit met een lang flexibel slangetje gaan ze je baarmoeder naar binnen en spuiten het zaad dan zo naar binnen. Heb vorig jaar ook puregon gespoten ipv clomid dan moet je elke dag spuiten, nou je wou mijn buik dan niet zien, overal blauwe plekjes, heb nu dus ook gezegd wil mijn laatste IUI's hebben, maar dan wel met clomid en niet meer met puregon. Hoop dat ik je vragen zo een beetje beantwoord heb, anders vraag gerust hoor.