Ik zit in de eerste ronde en heb voor het eerst ovu testen gedaan. Vandaag is het dag 13 van mijn cyclus die meestal 28 dagen duurt. Ik heb mijn eerste test op dag 10 gedaan. Dan 1 op dag 11, 2 op dag 12 en vandaag weer 1. Ik vind het erg moeilijk om het verschil te zien tussen de dagen. Voor mijn gevoel zijn beide strepen even donker op dag 13. Vandaag dus. Maar eigenlijk denk ik hetzelfde over gisteren. Dan denk ik weer dat ik helemaal nog geen positieve test heb gehad en dat ik gewoon nog even moet wachten op een positieve test. Willen jullie alsjeblieft even meekijken en jullie mening geven. Een foto van de testen staan in mijn album. Van boven naar beneden..... dag 10, 11, 12 ( 2 keer) en dag 13. Alvast heel erg bedankt!
Wat gek dat ze allemaal zo donker zijn.. Ik zou haast zeggen doe eens een zwangerschapstest, maar je bent nog maar net gestopt met pil. Hm.. Doe je ze met ochtendurine? Want dat mag niet. Ik zou iig gaan klussen als een gek, haha!
als ik het zo zie denk ik dat je vandaag of morgen je ei hebt. Nog even door testen dus. En klussen natuurlijk succes.
Ik slik al jaren geen pil meer. Ik heb altijd een spiraaltje gebruikt, maar die heb ik ook al 2 1/2 jaar niet meer. We hebben nu een zoontje van 15 maanden. Mijn man is ernstig ziek geweest waardoor we geen sex konden hebben. Dus had ik ook geen voorbehoedsmiddel nodig. Nu zijn we eigenlijk weer voor het eerst begonnen met klussen. Dat gaat nog wat moeilijk, maar we doen ons best. Het lijkt me daarom erg sterk dat ik al zwanger zou kunnen zijn. Ik test niet met ochtend urine. Altijd om 12 uur. Hihihi.... ik krijg wel ineens de zenuwen. Zwangerschapstest?! Daar had ik eerlijk nog helemaal niet aan gedacht. Het zou wel kunnen, maar het lijkt me een beetje sterk. Ik test gewoon nog even door. We gaan ook door met klussen, want we gaan er weer echt plezier in krijgen en dat is voor ons ook heel erg belangrijk. Ik ben benieuwd of ik nog meer reakties krijg.
Goh ja ze zijn allemaal wel even donker, zie ook niet goed het verschil.. Misschien toch maar een zwangerschapstestje wagen? Succes!
Ik heb vandaag weer een ovu test gedaan. Hij zou nu toch eens negatief moeten worden? Of heb ik toch nog mijn eisprong niet gehad? Ik snap er echt helemaal niets van. Ik zit pas op dag 14 van mijn cyclus. Ik kan dan toch nog niet zwanger zijn? In ieder geval nog niet zo dat ik al hcg zou af geven? Ik snap er echt niets van. Kunnen jullie nog een keer kijken? Ik heb van vandaag 2 foto's erin gezet, maar ze zijn hetzelfde.
Ik ga er maar eens morgen 1 kopen. Ik heb ze nog niet in huis. Ik word nu toch wel heel erg nieuwsgierig. Het zou wel heel raar moeten lopen, maar je weet maar nooit toch?
Ik heb normaal een cyclus van 27 dagen. De laatste keer had ik een cyclus van 29 dagen. Heb ik anders nooit. Hierdoor ben ik nu van een cyclus uit gegaan van 28 dagen. Ik ben behoorlijk ongesteld geweest. Veel bloedverlies (maar dat heb ik eigenlijk altijd) en de duur was volgens mij net zoals altijd.
inderdaad een zwangerschapstest doen vind anders erg appart vaak moet je wel deuidelijk verschil zien
Misschien is dit voor jou negatief en moet het nog donkerder worden. Ik zou nog even doorgaan met de ovutesten.
Mocht je inderdaad niet zwanger zijn, dan zou ik je adviseren om CB-ovulatietesten te halen. Die zijn zoveel duidelijker! Je kan zelfs voor digitale testen gaan. Daarbij hoef je nooit meer te twijfelen. Als je niet ovuleert toot de test een rondje en als je wel ovuleert krijg je een smiley (zo een --> : ). Heel handig! Wel duur, dat wel.
Hoi BBkane, Ik denk dat je niet zwanger bent maar dat je Lc hormoon eerder en langer zichtbaar is. Ik zou ook gewoon doorgaan met de ovutesten en flink gaan klussen. Ik ben ook met OV testen begonnen deze ronde en heb afgelopen dagen mijn piek gehad dus ook mijn eisprong. Tenminste mijn testen zijn wel duidelijk (sensitest dipsticks). Succes ermee en voor iedereen natuurlijk.
Iedereen bedankt voor het mee denken. Ik ga nog gewoon door met testen en met klussen. Ik kan vandaag geen zwangerschaps test gaan halen, want ik kom niet in de buurt van een winkel. Misschien morgen wel en dat ik dan een test ga halen. Maar dit is afhankelijk van mijn ovu testen. Ik hou jullie op de hoogte!
De test van vandaag heb ik ook weer in mijn album gezet. Ik heb nog steeds niet een echte duidelijke negatieve test. Of ze zijn nog steeds niet echt positief. Kan natuurlijk ook. Ik kan pas woensdag naar de apotheek om een zwangerschapstest te halen.
Wij wonen in Noorwegen. Als ik mijn post moet ophalen, dan moet ik daarvoor ook naar het dorp. En die zit vlak naast de apotheek. Ik moet zelf vannacht werken. Ik ben verpleegkundige en zit in de thuiszorg. We hebben altijd wel van alles in het medicijnenhok liggen. Het lijkt me sterk dat we ook zwangerschapstesten hebben liggen. Maarruh..... ik duik er vannacht toch even in. Wie weet.....
Spannend hoor. Ik hoop voor je dat je zwanger bent al lijkt het me sterk, wonderen zijn de wereld nog niet uit zeggen we maar. Hou ons op de hoogte hè!