Afgelopen 19 september heb ik mijn Mirena verwijderd, natuurlijk met de reden om weer zwanger te worden. We waren nog niet bewust bezig en wilden eigenlijk wachten tot ik mijn eerste menstruatie zou hebben zonder Mirena. Echter stond ik vandaag erg moe & misselijk op en heb een test gedaan; positief!! Ik kan het haast niet geloven, mirena eruit en direct zwanger dat had ik totaal niet verwacht. Het is natuurlijk nog erg pril maar wil het toch alvast hier melden aangezien ik het nog niet tegen de mensen om me heen wil vertellen tot het 'veilig' is. Ben natuurlijk erg blij
Dan wilde dit kindje vast heel graag bij jullie zijn! Gefeliciteerd met de zwangerschap, geniet ervan!
Hihi.. Ja dat denk ik ook. Vandaag voor de zekerheid opnieuw een test gedaan, omdat ik het nog niet goed kon bevatten. Maar er stond toch duidelijk zwanger.
gefeliciteerd! ik heb mijn spiraal op 14-10 laten verwijderen en ik hoop ook zo dat ik weer snel zwanger mag worden! (L) geniet van je zwangerschap!
Bedankt voor de felicitaties! Zwangerschap gaat tot nu toe prima.. alleen erg misselijk wat ik bij mijn dochter helemaal niet had dus dat is nieuw voor me. Volgende week vrijdag mijn eerste echo dus ben benieuwd
wouw! gefeliciteerd! vraagje, bij jij ongesteld geweest toen je mirena eruit is gegaan? en was je cyclus dus dan ook gelijk op orde? of heb jij een tussentijdse bloeding gehad door de mirena verwijdering?
Ik had mijn menstruatie een week voordat mijn mirena verwijderd is. Ben tijdens de mirena altijd ongesteld geweest. Verder heb ik door de mirena verwijdering geen bloeding etc. gehad. Dus mijn laatste bloeding was een week voor de verwijdering en tot nu toe heb ik geen bloeding meer gehad.