Goedemorgen meiden ik moet het even kwijt! Want ik heb gisteren getest met de digitale van cb en daar kwam op Zwanger 1-2 weken !! Ik kan het nog niet helemaal geloven! Want ik heb ook niet echt ergens last van. Hoop dat dat zo blijft. Het enige wat ik heb is dat ik niet ongie ben geworden me onderbuik voelt wel anders aan maar geen pijntjes, kraampjes of wat dan ook. Merk ook niks aan mijn borsten nog, ziet de aderen wel iets beter zichtbaar Maar ben zo blij!!
Van harte gefeliciteerd en welkom bij dit onderdeel van het forum! Hopelijk blijven de kwaaltjes weg en kun je genieten van een onbezorgde zwangerschap!
Bedankt meiden Kan het nog niet geloven ook omdat ik nog helemaal nergens last van heb. Dus vanavond nog een KV testje gedaan maar deze was knal positief dus het zit nog goed dus mag niet klagen geloof ik tot zover. Aanstaande zaterdag kom mvm waar ik aan mee ga doen. En 16 september hebben we de 1ste echo en 23 september hebben we de intake bij de VK vindt het allemaal reuze spannend!!
Gefeliciteerd en heerlijk je nog nergens last van heb Ik ook totaal me hele zwangerschap niet Nu met de laatste loodjes krijg zere voeten Maar werk ook nog laatste dagen dan ga met verlof Succes met alles