Hallo meiden Ik heb vanmorgen getest en ........ zwanger! dit had ik echt niet verwacht. Begin december het laats ongesteld geweest daarna niks meer en 3 negatieve testen. Maar vandaag was hij dan toch echt overduidelijk positief. Maandag maar naar de HA. Geen idee verder wanneer ik uitgeteld ben? Grtz. Ine
Jeetje Ine, wat spannend! Gefeliciteerd hoor en een superfijne zwangerschap! Wie weet zien we elkaar bij de septembermama's! Liefs Noor
Hoi Ine, Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! N.B. Volgens mij klopt je banner niet, je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid. Groetjes, Wendy
Van harte gefeliciteerd Ine! Enneh..als je begin december voor het laatst ongesteld was, dan zou je wel eens al rond 10 weken zwanger kunnen zijn! Ik was nl op 3 dec. voor het laatst "ongesteld" en zie mijn banner.. Veel geluk! Amber
Ja dames mijn banner klopt inderdaad nog niet. Ik heb namelijk geen idee wanneer ik uitgeteld ben ivm 1 maand overslaan van de ei-sprong, dat is wat hA 2 weken geleden zei. Maar als ik maandag meer weet zal ik hem aanpassen. Grtz. Ine