Wat goed dat je meedoet en meeleeft? Als de man niet meedoet is er weinig zwangerschap. En als je niet meeleeft, wil je als man dan wel een kind? of doneer je om van het gezeur af te zijn? Nee, kids wil je samen, maak je samen, je bent samen zwanger, je voedt het samen op, je helpt ze samen het huis uit verhuizen als ze oud genoeg zijn.... dus op het forum zit je ook samen Het wordt dus tijd voor een papa-corner op het forum 8)
Ohhh nee want daar komen dan discussies over wie welke speelgoed auto voor zijn zoon gaat kopen met de intentie hem zelf te gebruiken. En dan die zeurdiscussies van 'chips' had eigenlijk zo graag een zoon gehad terwijl je net een wolk van een dochter hebt! Ik pas! lees liever tussen het vrouwengeneuzel de mannenberichten. Mannetje van Heidiii
Van harte gefeliciteerd! Leuk he, het je ouders gaan vertellen? Wij beginnen vanavond met de ouders van mijn vriend en volgende week die van mij, ik kan niet wachten...! geniet van je zwangerschap! groetjes Marie
gefeliciteerd samen er is ook een speciale ik wordtr papa website ken ik van 5 jaar gelden weet niet of die nog bestaat. ff googlen
Oeps, ik geloof dat ik dit niet zo bedoelde... ik refereerde aan je eerdere berichten die ik van je had gelezen en die ik erg leuk en grappig vond. (maar dat werd niet duidelijk in het bericht). Ik schrik zelfs een beetje van de conclusie die je trekt uit mijn bericht. Als iemand gelooft in 'samen', dan ben ik het wel... nogmaals veel geluk Amber
Voel je ook niet aangevallen hoor, ik trek geen conclusie, ik geef alleen mijn visie weer... Ik bedoel gewoon dat het voor mij heel vanzelf sprekend is er net zo in op te gaan als mijn vrouw (en heel veel andere vrouwen en mannen).