Goedemiddag dames, Omdat ik al een aantal dagen met pijn loop heb ik toch maar besloten de vk te bellen. Ik heb pijn in m'n onderrug, pijn in m'n onderbuik, een soort bandenpijn bovenin m'n buik en ik heb pijn in m'n bekken(vooral als ik uit bed moet) De pijn heb ik proberen te bestrijden met extra rust en slapen met het Voedingskussen tussen m'n benen. Helaas, geen resultaat. Mijn vk denkt aan een blaasontsteking en/of bekkeninstabiliteit. Morgenvroeg moet ik een plasje inleveren... Ben eens benieuwd. Heeft iemand ervaring hiermee? groetjes
ja ik helaas alleen ben ik een uitzondering en ging het bij mij niet weg en dus meermaals in het zhuis gelegen intotaal heb ik 19 antibiotica kuren gehas
Ja hier ook. Normaal kan het als je er optijd bij bent geen kwaad en is het zo behandeld met een ab kuur! Bijna elke zwangere vrouw heeft er eigenlijk wel last van. Helaas bij mij door onzorgvuldigheid van artsen en meermaals aangeven verwaarloosd met weeën , ontsluiting em 5 dagen opname met weeënremmers longrijpers als gevolg. Wel 10 dagen aan de antibiotica. Gelukkig zit ukkie nog veilig in mijn buik en ben ik zaterdag 35 weken zwanger. Laat het goed controleren en geen risico nemen!! Als klachten blijven gewoon met regelmaat inleveren al is het uit voorzorg!! Beterschap en een fijne zwangerschap gewenst!