AMSTERDAM - Vanavond en vannacht klaart het steeds meer op en de temperaturen dalen naar -3 tot -11 graden. In gebieden met sneeuw kan de temperatuur zelfs nog lager uitkomen, wel tot tot -14 graden. Na een nacht met strenge vorst komt de temperatuur op een aantal plaatsen morgen ook overdag niet hoger dan -5 graden. In combinatie met de matige maar wel zeer koude noordoostenwind levert dat gevoelstemperaturen op van rond de -17 graden. Vanaf woensdag lopen de temperaturen overigens weer wat op. ** Dat word morgen dus dik aankleden bbrrr *
Was echt blij dat we net van die extreme kou afwaren... maja dan knip ik wel arm en been gaten in een slaapzak
Bah van mij mag het zo langzaamaan wel weer lente worden. Ben zo klaar met de kou, zit nu alweer met een dikke rode snotneus.. Morgen maar heel dik aankleden
Denk dat ik morgen toch maar met de bus ga Op de fiets zou ik wel bevriezen met zulk weer . Maar als de zon schijnt en een paar graden onder nul vindt ik het wel lekker .
het is echt freezing vandaag! mijn ventje kreeg vanmorgen z'n werkbus niet eens open, moest warm water aan te pas komen!!!
bbbrrr, het was echt koud vanmorgen met krabben. Maarrrr, ik heb het liever zo koud en droog dan die vieze regen. Het weer is wel prachtig vandaag, met een lekker zonnetje erbij.