Derek Ogilvie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Vica86, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Sorry als er al een topic over is.. Zag er niet 1 zo op de eertse paar pagina's.

Wie is er wel eens naar zijn theater show geweest? en hoe was dat?

Ik ga 11 december met mijn zusje erheen en ben benieuwd naar ervaringen.

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

een vriendin van mij is er geweest en die vond het enorm tegenvallen....van de ongeveer 30 mensen die hij in de zaal aansprak had hij er maar 4 of 5 goed en die zenden ze uit....veel plezier vind het zelf altijd wel leuk om te kijken en ik geloof er op een bepaalde manier ook wel in.

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    mijn buurvrouw viel het ook tegen
    kijk op tv zie je wat hij allemaal goed heeft
    en daar kom je ook de dingen te zien die hij niet goed heeft
    zei zelf vond dat er weinig mensen gevraagt werden en ook steeds dezelfde

4. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ik ben er vorige maand geweest, vond het erg speciaal om mee te maken. Heel indrukwekkend. Ik ben niet naar een grootschalige show geweest, dat lijkt me niet zo. Dit was een klein groepje, ongeveer 100 mensen.
    Ik wilde een reading omdat ik dacht dat ik het nodig had om verder te kunnen met mijn leven. Maar dat was niet zo gelukkig.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja ik ga wel naar een grote theater show. Maar wil ook niet perse een reading. Ik vind het zelf heeel intressant. Vandaar dat ik er heen wil.

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.875
    5.161
    113
    Home
  7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

ok ga het lezen.

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik ken trouwens wel mensen die 'overwachts' een reading hebben gehad van hem. Daar was het zowiezo echt zeg maar.

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Thnx voor de link, leuk!

Ik kom er zelf maar niet uit bij hem. Ik ben zo sceptisch als de pest, maar elke keer als ik kijk is het zo moeilijk om hem níet te geloven!
    Alleen heb ik zelf niet zozeer het idee dat hij daadwerkelijk communiceert met de doden, maar dat hij op een bepaalde manier dingen bij mensen kan oppikken zeg maar.
    Een soort van gedachtenlezen. Niet dat ik dat allemaal vanzelfsprekend vind, maar wel iets aanvaardbaarder dan te geloven dat er geesten aanwezig zijn.

Niettemin kijk ik regelmatig want ik wil zo graag dat het waar is ;)

Veel plezier Pino! M'n schoonzusje is er ook heen geweest en vond het helemaal geweldig.

10. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Een kennis van mij gaat regelmatig naar zijn shows.
    Laatste keer is ze bij een kleine show van 100 mensen geweest en heeft ze een reading gehad. Alles wat hij zei klopte en het waren dingen die derek niet kon weten.

Verder heb ik er geen ervaring mee.
    Veel plezier.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    verplaatst naar "films, televisie en nieuws"

12. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb dit hele topic gelezen. Weetje wat ik zo raar vind? In het begin van het topic waren er heel veel mensen die zelf een reading hadden gehad en heel blij waren en pas later waren er mensen die zeiden allemaal dezelfde show te hebben gezien...

Ach ik ga 1 december en ik heb er nog steeds zin in :D

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik ben twee keer naar een show van hem geweest in Amsterdam. Een zaal met 1000 man. Oke, het is zo onpersoonlijk als de pest, maar wat een geweldige ervaring. Hij heeft humor en hij heeft echt dingen laten zien waar ik kippenvel van kreeg. Echt een aanrader,geniet ervan !

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Krijg er al helemaal zin in!!! We gaan helaas pas 11 december.
    Maar dan zitten we wel op rij 7 :D. We konden ook nog 20 of 21 nov gaan, maar dan zaten we achteraan..

Vooraan krijg je het denk ik toch wat beter mee allemaal :D

15. MHMW

MHMW Niet meer actief

Beide keren achter gezeten en ik heb er alles van meegekregen. Beide keren werden er readings gedaan in onze rij of er net voor. En daarbij word het op een groot scherm uitgezonden. Hij komt trouwens ook van boven naar het podium gelopen. Dus boven zie je net zo veel !

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok dat had ik niet verwacht van die schermen haha.
    Ja de readings... ik zou het leuk vinden om een reading te krijgen maar dat is niet de reden waarom ik ga. Ik denk ook niet dat je dat zou moeten willen als je naar een grote theater show gaat. De kans is vrij klein natuurlijk. En als je puur en alleen voor een reading gaat is de teleurstellen waarschijnlijk groot.
    Vind het gewoon zooooo intressant allemaal!

Deel Deze Pagina