Zwanger Denk ik!help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door balleke, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hey meiden,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen?
    Ik had vanmorgen getest en 10 min laten ligen en zag daarna een heeeel licht streepje... Mijn vriend zag ook een streepje, maar vond het nog niet erg duidelijk... Beetje een twijfel gevalletje.

Maar nu ben ik effe thuis (in de luchpauze) En zag dat het streepje veel duidelijker was! Ben ik nu zwanger of niet? Of is het indroog streep of zo?

Gr

2. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    .Want meestal als je echt zwanger bent dan vershijnt het streepje gelijk en niet pas na 10 min.Dus ik denk dat het idd een indroog lijntje is.Ik denk dat je gewoon nog een testje moet doen voor alle zekerheid

3. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    Hoi Balleke,

Ik heb begrepen dat je bijna alle zwangerschapstesten alleen binnen of precies na 5 minuten kan aflezen en dat hij daarna niet meer geldig is. Staat waarschijnlijk ook in de bijsluiter van jouw test. Zoals ik nu lees lijkt het er inderdaad op dat het een indrooglijntje is... balen! maar als je het zeker wilt weten kun je een nieuwe test doen... succes!

4. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    ohw hihi zo te zien was Angilla net iets sneller met reageren! Maar we zijn het wel met elkaar eens!

5. joyce1

joyce1 Lid

10 feb 2009
    96
    0
    0
    als ik t goed lees, heb je getest op de dag dat je ongesteld had moeten worden, de 1e dag overtijd dus. Het is mogelijk dat je HCG hormoon nog weinig aanwezig is in je urine en dat het streepje daarom zo licht kleurt. (binnen 5 min. nadat je de test hebt gedaan) In dat geval ben je dus wel zwanger. Als je over een paar dagen nogmaals test zal het streepje duidelijker aanwezig zijn. Als je wel zwanger bent dan dus he ;) . Ik ben t met de anderen eens dat je de test niet moet aflezen na 5 min. Dan is ie idd niet meer betrouwbaar. K duim voor je!

6. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Maar vanmorgen was het duidelijk te zien onder het licht. En op de gebruiks aanzwijzing staat binnen 5 a 10 af te lezen.

Gr

7. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    Als je hem binnen de gestelde tijd kunt zien is een streepje een streepje en dus je test positief! Gewoon morgenochtend nog een keer doen voor de zekerheid zou ik zo zeggen! maar voor nu dan een heel voorzichtig gefeliciteerd!

8. joyce1

joyce1 Lid

10 feb 2009
    96
    0
    0
    ja, als je t restultaat binnen 5 - 10 min afleest en er staat een 2e streepje (of kruis oid) ben je ZWANGER! Gefeliciteerd! Het is zo dat je HCG (zwangerschapshormoon) stijgt in de eerste 7 weken van je zwangerschap. De eerste overtijddag is die hoeveelheid dus nog niet zo heel erg veel en zal t streepje nog niet zo duidelijk zijn. Tijdens mijn eerste zwangerschap gaf je test de eerste maand zelfs negatief aan. Later pas werd t positief. Mijn huisarts vertelde me toen dat dat bij elke vrouw anders is. Maar als t zo onduidlijk is dat je twijfeld zou ik gewoon over een dag of 2 nogmaals testen. en anders een test bij de huisarts doen, dan kan hij het ook bevestigen

9. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Had net effe de gebruiks aanwijzing gelezen en stond ook op na 30 min niet meer geldig.

Maar net nog effe snel testje gedaan en helemaal niks meer te zien(ook niet onder kunst licht en vanmorgen wel). Vind dat zo raar terwijl wij vanmorgen echt wel een licht streepje zagen.

Maar ga het over twee dagen weer proberen.

Gr R

10. joyce1

joyce1 Lid

10 feb 2009
    96
    0
    0
    oh wat spannend! kan me goed voorstellen dat dit hele spannende dagen zullen worden. Wij zijn met de 5e ronde bezig voor ons 2e kindje. Met de 1e was ik in een keer zwanger dus ons geduld wordt flink op de proef gesteld en dat terwijl we eigenlijk nog niet eens lang bezig zijn! heel veel succes vandaag en morgen en laat t ff weten!

11. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Dat zal ik zeker doen.... Ben echt super zenuwachtig hahah! Maar dan word het wel wat later dat ik laat weten hoor, want ben pas om half 6 thuis.

Gr

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    's morgens is de hcg-concentratie hoger in je urine, dus kan daarom zijn dat je toen heel licht streepje zag en nu niet meer. Zou idd over 2 dagen weer testen.
    succes

13. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Nou dan hoop ik echt dat ik morgen of overmorgen een mooie duidelijke streep krijg :D was de hele middag chagerijnig toen ik negatieve test in handen had! Want van vanochtend gaf het ons echt moed dat het miss wel gewoon raak zou zijn.

Had trouwens op daantje22 gekeken op haar foto album en zo licht is het streepje (van dag 5)wat we zagen.. Ik hoop zooow dat het raak is
    gr

14. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoop dat er iemand antwoord kan geven?

We hebben net stiekem in de prullebak gekeken en ik had vanmiddag ook een testje gedaan (negatief) Van morgen Posietief heel licht,

Maar de de enne had een geen streep (vanmiddag) en de andere wel (vanmorgen).
    Dan moet die enne in vanmiddag had gedaan toch ook een indrog lijntje moeten hebben? Het zijn de zelfde testen.

Gr

15. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    welke testen heb je gebruikt als ik vragen mag?

16. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Sensitest Zwangerschapstest midstream

Daar heb ik de testen gehaald..

Gr

17. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    okeee heb ik niet veel slechte dingen over gehoort

als ik jou was zou ik morgenochtend of zaterdagochtend nog een testje wagen als je dan nog niet ongi bent
    als je zwanger bent dan is ie misschien ook wat donkerder ;)

liefs lisje

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    ha Balleke!
    Is het dan toch...? Ik zou inderdaad morgenochtend gewoon er nog een testje aan wagen. Heb je de Xtra sensitive of de gewone midsteam? Anders haal morgen zo'n testje van de kruidvat, die schijnen ook erg gevoeligte zijn.

19. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik heb allemaal zo'n vermoede dat het vals alarm is.
    Heb al heel de week het idee dat ik ongi moet worden het vooral niet wil door zetten. Dinsdag avond had ik het meest last van, erg vervelend!
    Donderdag een test gedaan en een heel licht streepje en van ochtend weer gestest en bijna niet met blote ogen te zien. Na de 10 min werd het streepje steeds donkerder. Donderdag middag weer getest geen streep en geen indroog streep. Ik snap er niks van en ik wacht nu echt met testen en hoop dat mijn ongi door breekt :cry: Dan weet ik ieder geval waar ik aan toe ben, want hier word ik zooow moe van!

Gr

20. joyce1

joyce1 Lid

10 feb 2009
    96
    0
    0
    hey Balleke!

Weet je al wat meer?

groetjes joyce

Deel Deze Pagina