Zwanger Denk ik!help!

Discussion in 'Zwanger worden' started by balleke, Feb 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    heej is een digitale test geen optie? geen gezeur met streepjes, gewoon ja of nee........ :)

2. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoi,

Ik heb sinds gisteren niet meer getest. Ik heb er nu ook even geen zin meer in..:( denk dat ik ongi ga worden, heb al met vlagen last van soort krampen maar het wil niet door zetten! En last van witte zooi wat er uit komt, niet echt veel of zo.
    Ik wacht het gewoon effe rustig af en als ik het morgen ochtend nog niet ben dan gooi ik er weer een test er tegen aan. Ben normaal nooit zo laat met ongi en dat ik zulke pijnelijke teperls heb.

Gr

3. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant

4. xnancex1

xnancex1 Actief lid

Oct 20, 2008
    237
    0
    0
    hoi balleke!

ik had die krampen ook gewoon hoor! en ben inmiddels bijna 13 weken, dus die krampen zeggen helemaal niets. dat is juist het lullige, bijna alle kwaaltjes en dingetjes kunnen duiden op een zwangerschap maar ook je NOD. ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk!

wanneer ga je weer testen?

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd, heb nog steeds erge ongi krampen, dus dat zegt niks :D

6. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Die "witte zooi" zoals jij het noemt had je die al meteen na je ei? Ik heb dat deze maand namelijk wel inees. Vind t maar raar, maar weet dat t bij mij nog niks kan zeggen over een zwangerschap want zit pas 10 dagen voor nod

7. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Heb net nog getest een geen streepje te zien zelfs geen licht streepje...grrr snap het echt niet meer.
    Mijn temp blijft hoog en heb net al hele sterke ongi krampen gehad, die ik de afgelopen dagen nog niet zo sterk over kwamen, maar nog geen duiveltje te zien. Dus ik denk dat ik vandaag gewoon ongi ga worden. Baal er wel van.

Maarja op naar de volgende ronde.

Gr

8. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Zakt je temp normaal een dag van te voren of pas als je al ongi wordt? Bij mij een dag van te voren. Als dat bij jou ook zo is, dan zal je vandaag niet ongi worden als je temp nog hoog is! Ongi krampen komen best vaak voor als iemand zwanger is. Zou over 2 dagen weer testen! Succes

9. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Nou ben vandaag ongi geworden.. Ben eigenlijk wel een beetje blij, want werd zo onzeker van :( met die testen en dat mijn lichaam zo raar deed.
    Normaal gaat mijn temp ook altijd een dag van te voren omlaag en de volgende dag ongi. Maar ik snap er niks van. Terwijl wij er van overtuigd zijn dat die test pos was!
    Ben er denk ik te veel mee bezig met kids maken....Beetje last van stress denk ik. Ik weet niet of er meerdere meiden daar last van hebben. Maar toen wij voor de eerste ronde gingen moetsen we natuurlijk klussen. Toen dacht elke keer we zijn een kindje aan het maken..hahaha erg he!

Gr

10. sabrina84

sabrina84 Lid

Dec 18, 2008
    34
    0
    0
    gastouder
    heey balleke,

heb ff alles gelezen van de afgelopen dagen, en ik denk dat t dr best mee te maken kan hebben dat je er te veel mee bezig bent, ik ben altijd heel precies om de 23 dagen ongi en toen wij dr voor gekozen hadden om proberen zwanger te worden werd k ineens heel onregelmatig, 2 dagen te laat, 3 dagen te vroeg, toen weer 4 dagen te laat en ga zo maar door, mijn huisarts vind dat ik er totaal niet meer mee bezig moet zijn en het maar af te wachten nu is dat makkelijker gezegt dan gedaan, maar heb het afgelopen maand geprobeerd en ging goed was er helemaal niet meer mee bezig tot mn zwager vorige week maandag zei dat ik niet ongi zou worden en dat k zwanger ben, waardoor ik er weer de hele week mee bezig ben! nu heb k echt last van kwaaltjes die ik bij de zwangerschap van mn dochtertje ook had, moet woensdag ongi worden dus nog ff afwachten, maar t zou echt kunnen dat je ongi uitblijft door spanningen/stress..!?

nou voor jou op naar de volgende ronde en geloof me er komt een maand dat je echt niet ongi wordt ;) alleen de vraag wanneer...?

succes meid.

11. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hey sabrina84

Ik denk dat dat wel kan hoor dat je door stress je ongi uitblijft. Maar ik hoop het voor dat je zwanger bent...;)

Meestal is mijn ongi vrij redelijk regelmatig.
    Meerendeel 28 dagen maar soms ook 31 maar niet achter elkaar. Maar meer dit b.v. 28.28.29.26.28.28.30 Dit vind ik vrij regelmatig.
    Maar heb dit nog nooit mee gemaakt.
    Maarja moet me niet zo druk maken.
    Heb tegen mijn vriend al gezegt dat ik geen zwangerschap testen meer koop. En miss ook effe niet meer op deze site kom, omdat je constant er dan mee bezig bent. Ik kijk wel af toe mee enz.. En als ik echt zwanger ben dan kom ik wel weer actief terug op dit form. Maar nu effe niet.

Gr

12. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    @balleke: Dat is ook regelmatig! Jouw cyclus bedoel ik.

Maar dat teveel ermee bezig zijn ken ik wel ja. Mn cyclus wisselt nu ook best wel en daar had ik vroeger geen last van. Maar inderdaad, het is niet makkelijk om er minder mee bezig te zijn. Mij lukt t helaas ook niet...

Share This Page