Yes! Na 4 rondes zwanger! Deze middag positief getest op NOD, na 3 negatieve testen vorige week. Heb eigenlijk weinig tot geen symptomen maar de test bevestigt het! Ik kan alvast die mega grote smile tot achter mijn oren er niet meer van af krijgen! Nu nog wachten tot vanavond om het vriendlief te vertellen!!!
gefeliciteerd! Ik kon toen echt niet wachten, heb m gebeld om te laten weten! ik deed ook test met gedachte dat het toch heus niet raak zou zijn... maar gelukkig was dat het wel hoe ben je de dag doorgekomen?
Zit nog altijd op mijn werk. Vertrek binnen 10 minuutjes. Dan nog anderhalf uur in de trein... En bedenk me net, mijn vriend zijn nichtjes zijn vanaf vandaag op logement bij ons. Dus zal ik het hem heel discreet moeten vertellen.
Gefeliciteerd, geweldig! Ben benieuwd hoe je man reageerde! De mijne was erbij met testen... Ik heb zondag en gisteren positief getest, helemaal super. In de 7e ronde was het raak. Het moet nog wel even doordringen, vind het nog erg onwerkelijk...
Ik werd gek gisterenavond! Toen ik thuis kwam was mijn vriend niet thuis! Heb hem onmiddellijk gebeld, hij was onderweg... Eenmaal thuisgekomen was hij druk in de weer, hij liep maar heen en weer! Toen hij eindelijk in huis was wou ik het hem vertellen, komt de buurman op bezoek!!!! Aarrrgh!!! Gelukkig bleef die niet lang. Daarna het goede nieuws vertelt. Hij was super blij en heel emo! Had de tranen in zijn ogen! Zijn nichtjes waren op bezoek, hij heeft onmiddellijk een fles champagne gekraakt om te vieren!