zwanger dmv mmm; uitgerekend jan 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door julia80, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    woooooow Kara!!!! Dat is heftig! !! Jemig sterkte meis!!

ps dank voor jullie opbeurende woorden!

2. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte Kara

Ik merk dat het me veel sterker aangrijpt dan normaal... het blijft ook in mn hoofd zitten. Ik vond die beelden gisteren op tv ook erg heftig (lag het aan mij of waren er zo nu en dan lichamen te zien?) Ik heb het uitgezet want ik werd er helemaal naar van.

3. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Och jeetje Kara, dan komt het opeens wel heel erg dichtbij.
    Veel sterkte!

Wat onwerkelijk toch, zoiets.

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ja, echt niet te bevatten. je bent machteloos, kan niets. zijn toekomstdromen.. Pfff. Heb vandaag maar vrij genomen, kan echt niks doen dan rondjes lopen, zenuweten, mensen bellen. laat staan hoe het voor zijn familie is. Brrrr

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ik durf ook geen beelden te bekijken, bang iets te zien. Dat neerstortende vliegtuig krijg ik al niet van mijn netvlies. Dank voor jullie sterktes x

6. violetta

violetta Niet meer actief

Kara sterkte met dit rot nieuws.. Heb verder geen woorden voor... Maar dikke knuffel!!

7. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Jemig kara wat heftig! Kan me voorsfellen dat je flink ontdaan bent. Sterkte!
    Oud schoolgenoot met vrouw en kind zat er ook in maar ja is wel ver weg. Zo zal iedereen inmiddels wel via via of direct verhalen gehoord hebben. Ja ik vind het echt heel erg..
    Chriss succes maandag!
    Wat een hitte he. Wij wonen dicht bij zee en gaan eind van de middag lekker even afkoelen. Net maar een nieuwe bikini gehaald, top paste niet meer haha. Fijn weekend!

8. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik schrok me wild gisteren: verloor een soort bloedpropje... en oud bloed dus verloskundige gebeld en ik kon langskomen.

Alles goed met uk! Omdat de stoelgang niet echt lekker verloopt heb ik ws te hard geduwd en is er wat gesprongen :( dus aan de kiwi's, pruimen, lijnzaad en Roosvicee laxo maar.... wel nieuwe foto <3 <3 <3 Uk ligt onderste boven en was lekker met de armpjes aan het zwaaien

Bijgevoegde bestanden:

9. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    NCM schrikken van bloedpropje maar wel weer nieuwe foto hahaha ;)

Dank Julia...spannend nog maar ffies ;) Bij een vriendin konden ze al bij deze echo zeggen dat t waarschijnlijk een jongen werd! aaaah ! Dat wil ik ook horen (wat t is..niet perse jongen)

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    #230 Klaartje863, 20 jul 2014
    Laatst bewerkt: 20 jul 2014
    @kara: jemig, wat heftig zeg! Heel veel sterkte!

@ncm: ook weer schrikken, gelukkig doet de kleine het nog goed!
    Ik heb vrijdag een Angelsounds via mp gekocht, maar heb m nog niet gebruikt. Ik wil even afwachten na de controle op 28 juli, wanneer de vk zelf met een doppler gaat luisteren:)
    En stoelgang heb ik ook heel veel last van.. Pfff.. Heb alles geprobeerd, lijnzaad, pruimen, laxo, olie op nuchtere maag en ga zo maar door. Had van de week de vk er maar over gebeld. Nu heb ik lactulose bij de kv gekocht. Dat werkt als een trein;)

@chris: kan me voorstellen dat het spannend is! Maar zoals andere ook al zeggen, de kans dat alles goed is is groter.
    De vk heeft bij mijn vorige echo ook op die punten gecheckt, vond het wel heel mooi om te zien allemaal.

@stiertje: welkom, leuk dat je meekletst. Wat een verhaal zeg! Pff.. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!

@hier: morgen moet ik naar de bekkenfysio, ben benieuwd. Hopelijk zit er toch nog wat verbetering in.
    Verder merk ik dat ik me nu weer wat beter ga voelen. Ik ben niet meer beroerd, hoef niet meer elke 2 uur wat te eten en heb weer wat meer energie. Heerlijk:) Alleen wel erg veel last van de warmte. Maar morgen wordt het gelukkig weer ff minder.

2 aug gaan we een pretecho laten maken:) om de tijd naar de 20wk echo wat te doden. Kijk er enorm naar uit! Hihi. Dan ben ik 16 weken.
    1 sept, met 20+3 heb ik de 20wk echo.

11. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    heej ladies! Hoe is het hier? Iedereen de warmte doorgekomen?

Met mij alles goed. Ik heb mijn werk ingelicht over mn zwangerschap en iedereen reageerde superlief. Ook erg leuk om nu mn buikje te showen ipv te verstoppen :)
    Ik moet toch eens foto's gaan maken.... hebben we nog steeds niet gedaan....

12. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Leuk zeg NCM. Het is je ook helemaal gegund!

Van de week was ik bij de bakker en de vrouw die me hielp vroeg me hoe het ging, en wanneer ik was uitgeteld. Ik heb dus ondertussen een buikje gekweekt welke voor de buitenwereld te zien is. En het is ook nog een duidelijk waarvan het is haha.

13. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Vandaag controle gehad, bloeddruk 115/60 was netjes. Ben wel al bijna 5 kg bijgekomen zag ik.
    Snel mogen kijken, was weer leuk.

Jullie nog nieuws/controles etc?

14. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Fijn Stiertje! !

Ik heb de nekplooimeting gehad deze week en de uitslag was 1 op 5000 voor alledrie de trisomieen! Dus top!
    Zelf tot nu toe 3 kilo aangekomen maar loop 4 kilo achter op jou ;)
    Wel slecht gegeten deze week...beetje zoiets van ach t mag nu gewoon...moet ik erg mee oppassen. Dus as we speak trek ik mn hardloopschoenen aan en ga ik evsn een rondje rennen :)

15. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    FIjn Stiertje en goed nieuws Chriss!

Hier nog 1 kg onder oorspronkelijk gewich maar veel kleding pas ik al niet meer omdat mn taille breder is geworden. Deze week dus lekker positiekleding besteld, het eerste is binnen. Zo leuk!

Zo.. nu (glutenvrije) pannenkoeken bakken voor ochtendsnack :)

16. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    NCM leuk! Wat en waar heb je t besteld? Ik heb sowieso een moeilijke broekenmaat dus bestellen online kan nooit (smalle taille maar grote billen ;)
    Heb wel 1 broek van vriendin gehad die goed zit maar die buikband zeg maar zit te los nu en dat zit matig. En daarnaast is dat voor nu heel heet vind ik, het is toch een extra laagje kleding...
    Maar daar heb jij dus geen laat van??

17. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Floor zie net dat jij ook op 1 sept de GUO hebt!! Ik ook!
    Ben dan 'pas' 17 weken en 5 dagen maar ga daarna op vakantie...ze hadden ze liever iets eerder dan pas op 21+5 dagen. Ik was allang blij want wilde hem graag voor mn vakantie hebben!

18. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind de jurken van Isabella Oliver superleuk dus daar heb ik er nu 4 van en verder heb ik op newlook.com een aantal jurkjes besteld (ik draag eigenlijk alleen jurken :))

Ik heb onze GUO op 4 september dus we zitten dicht bij elkaar :)

19. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    zooo heb even gekeken maar dure smaak NCM ;)
    Net wel zo een losse broek gekocht..was 60euro! Vond ik echt veel maar ja moest wel even iets!
    Nu maar vaak dragen ;)

Leuk dat we allemaal zo dicht op elkaar zitten!
    Vinden jullie t niet super lang duren tot weer een echo? hebben nog een pretecho op 16 weken maar dat is dus pas 21 aug!

20. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yes I know wat betreft dure smaak... maar ik vind dat aangezien ik er 4 jaar op heb moeten wachten (en 4 jaar er voor heb gespaard) dat het mag :)

Het is enorm lang wachten tot de volgende echo! Ik ben vorige week nog geweest ivm bloedverlies maar vind het nu alweer te lang geleden. Wij denken aan met 17 weken een pretecho aangezien zhet echobureau die termijn aanhoudt voor een geslachtsbepaling. We denken eraan om onze ouders dan mee te vragen. Intussen ben zo blij met de Angelsounds!! Als ik me onzeker voel luister ik even. Ik hoop dat die onzekerheid snel minder wordt trouwens. ... maar gisteren ben ik blijkbaar weer te druk geweest: weer druppels roodbruin bloed. Na 3 uur werd het weer minder en geen kramp ofzo maar de schrik zit er weer goed in. Vanddag maar weer erg rustig aan doen. En anders de verloskundige bellen.

Deel Deze Pagina