zwanger dmv mmm; uitgerekend jan 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door julia80, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    NCM....al koop je de hele winkel leeg indd!! Gewoon omdat t kan!!

Jaaa echt veelste lang voor de echo! Wij dus op 16 weken...nemen indd ook ouders mee!
    Tja die angelsound klinkt nog steeds aanlokkelijk maar ken mijzelf en zit dan gewoon 3x per dag te luisteren dus doe t toch maar niet!

En wil jij aub even op jezelf letten!!! Rustig aan doen potverdorie!!

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chris: jaa idd ik ook 1 sept, ik ben dan 20+3. Bij ons doen ze t tussen de 19 en 21 weken. Ik had ook wel eerder gewild, maar dat ging lastig met ml zijn werk. Dan liever wat later en toch samen kunnen gaan :)

@ncm: afgelopen maandag heb ik toch ff de Angelsound geprobeerd! Wat super bijzonder om zo zelf het hartje te horen zeg! Echt heel mooi. Had m gelukkig ook zo gevonden.
    Ik gebruik m niet omdat ik onzeker ben, maar gewoon voor de leuk;) daarom dus ook niet te vaak, aangezien t vervelend voor de kleine kan zijn.
    As maandag heb ik weer een controle bij de vk, dan gaan we ook naar t hartje luisteren:) ben benieuwd!

@echo: wij hebben volgende week zaterdag (16+1) ook een pretecho staan:) ff lekker uitgebreid naar de kleine kijken, en de tijd naar de 20weken te overbruggen. Heb er heel veel zin in:D hihi.
    Vorige keer bij de vk had ik gewoon mn zus en moeder meegenomen;) vond de vk prima (keer daarvoor wel ff gevraagd).

@positiekleding: ik draag alleen nog maar positiebroeken. Heb 3 lange, 3 korte en een rokje. Zit zoveel lekkerder dan mn gewone broeken, denk dat ik die inmiddels ook niet meer dicht kan doen.
    Ik heb 1 spijkerbroek van mamalicious en 2 van h&m. Die h&m zijn maar 40 euro en zitten super lekker:)

3. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha! ik heb mn eerste positiekleding aan: een capri en zit heerlijk :)

Misschien leuke tip: ik heb hem voor nog geen 8 euro van sonneschijn.nl en het kaartje zit er aan: dit broekje kost 55 euro (Mamalicious)! Er staat veel kleding op de site misschien zit er wat voor jullie bij? (ps ik ken degene van de website niet of wat dan ook maar wil alleen een leuke link delen :))

Helaas vandaag ook minder nieuws: weer bruinverlies, ik word er niet goed van. Verloskundige gebeld en er is geen directe oorzaak. Misschien hoort dit bij mij... ik bloed nu eenmaal erg snel daar "down under". Ik mag me er in ieder geval nu niet druk over maken en opnieuw bellen als het erger wordt, of roder of als ik kramp krijg.

Bij jullie alles goed?

4. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    hoi dames,
    hoe is het met iedereen???!!!
    @Flora+Chriss: leuk zo'n extra pretecho, en dan ook het geslacht al weten!??!
    @NCM: goeie tip over die website met positiekleding
    @Kara: hoe is het nu met jou? Ben je al een klein beetje van de eerste klap van het verlies van je ex bekomen? Heftig zeg....
    @stiertje: fijn dat bij jou ook alles goed was!
    @Violetta: tijd niks gehoord, alles goed met je?

hier alles prima! Sinds een weekje nu echt weer wat minder misselijk. Hoef iets minder vaak te eten, avondeten smaakt weer goed en 's nachts hou ik het zonder boterham uit gelukkig.
    Voel sinds een paar dagen de baby ook, zo leuk!!! :D Voel hem ook soort van draaien soms, dus niet alleen schopjes. Ook sinds 1.5 wk helaas al af en toe harde buik; had ik ook bij mijn dochter al heel vroeg. Nou ja, hopelijk gaat het niet teveel worden.
    Nog ruim een week werken en dan lekker twee weken vrij, heerlijk! Gaan een weekje weg, naar Landal huisjes in Gelderland. Niets bijzonders maar leuk om even eruit te zijn. Vlak ervoor nog een afspraak bij vk, fijn om dan hartje te horen. 20 wkn echo heb ik dan meteen na de vakantie, bij 19.1
    xx

5. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    wooow Julia!! Dat je al iets voelt!! Wat gaaf!! Dat wil ik ook!!!
    Wil een buik krijgen EN iets voelen haha!
    Wel.vroeg dat je iets voelt toch?? Of misschien herken je het sneller?
    Dan zou ik over 3 wwen ook wat kunnen voelen, ik hou ervan! ;)

bij de pretecho komen we indd te weten wat het is! Floor as zaterdag al en ik moet nog wel 3 weken wachten ;)

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: Fijn dat alles zo goed gaat nu:) heel herkenbaar, ik hoef ook niet meer zo vaak iets te eten nu en avondeten smaakt me ook weer beter.
    Langzaamaan word ik weer een beetje de oude;)

Wat super dat je al iets voelt!! Lijkt me zooo bijzonder! Bij mij ligt mijn placenta aan de voorkant, dus grote kans dat ik las laat wat ga voelen:( erg jammer. Hihi.

@hier: maandag naar het hartje geluisterd bij de vk:) zo mooi om te horen. Baarmoeder was ook goed gegroeid, nu ruim boven het midden van mijn schaambeen en navel. Ik kan hem zelf ook goed voelen nu.
    En inmiddels nu 2,5kg aangekomen en mn buikje groeit behoorlijk.
    Nog een paar daagjes en dan weten we het geslacht;) blijft verder helemaal geheim. We doen tegenover familie enzo net alsof we van niets weten;)

7. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    @chriss en floor. Had bij eerste zwangerschap ook al bij 17.5 ggevoeld en toen lag placenta aan voorkant, nu achter. Dus wie weet wanneer het bij jullie komt! Maar maak je geen zorgen als tijdje duurt volgens mij kan het ook prima na de twintig weken nog.
    Floor wat leuk dat je het al zo snel weet! Ga je het hier wel zeggen of blijft het echt geheim? Lijkt me super moeilijk om niet te vertellen!
    Chriss moest zo lachen om jouw dikke billen slanke taille:D. Ik heb precies hetzelfde haha.

8. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oooeee dan is er dus nog hoop!
    Jaaa Julia beetje jammer! Ik ben echt met t verkeerde kleurtje geboren hahaha! (ben ook heel los met mn heupen, geef zumba etc)

Dus kijk elke dag of mn buik al iets dikker is haha!

Wij hebben alleen tegen niemand gezegd dat we die echo hebben! ;) Iedereen denkt bijnde '20weken' echo op 1 sept...alleen wij weten t dus al op 21 aug. Nu vier ik mn verjaardag de 23ste (ben morgen jarig HOERAAAA!!!) dus erg lang als ons geheimpje is t niet maar is ook niet erg :p

9. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Proficiat nog Chriss!

Leuk Julia, ik voel de kleine ook al sinds de 15 week. Heb de placenta aan de voorkant dus eerst voelde ik alleen 1 plekje helemaal linksonder. Nu voel ik hem ook soms op andere plekken.

Ben ook benieuwd hoe het met violetta is. Misschien moeten we een pb sturen?

Ik zit hier nu lekker in het zonnetje in Frankrijk. Heerlijk genieten!

10. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Stiertje heeerlijk lekker in t zonnetje! Lekker op vakantie dus!
    Wij gaan pas 6 sept dus nog wel even wachten maar we gaan wel een super gave reis maken...we gaan namelijk naar nieuw zeeland! :)
    Wel met tussenstop in singapore anders vind ik t te lang! (ben al een keer in Australië geweest)

Woooow wat gaaf met 15 weken al???? Damn dat is voor mij nog maar 1.5week!!
    Ik gok zelf dat ik alles in 1 week ga krijgen...aals ik 15+6 ben hartje luisteren bij VK dan met 16+1 pretecho voor geslacht en dan vast ook in die week iets voelen...gewoon alles tegelijk! (al hoop ik natuurlijk een weekje eerder ;))

Maar dames omschrijf eens wat je dan voelt...want ik lees alleen maar over plopjes, belletjes, vlindertjes etc...lijkt t daarop?? #ben zo benieuwd ;))

Trouwens gister op mn verjaardag waren er 3 mensen die zeiden oow ja je ziet t al hoor...dus ik huh?? Oke het lag misschien ook aan de jurk maar indd t gaat groeien! Nog even en ik heb ook een rond buikje ;)

11. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik heb zojuist Violetta even een mail gestuurd ! :))

12. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Chriss, ik voel een soort luchtbelletje die van binnen knapt zeg maar. Soort van scheetje in je buik haha. Nu begin ik echt stompjes te voelen.
    Toen ik het de eerste keer voelde wist ik ook niet of het mijn buik/darmen of de baby was, maar ondertussen is het duidelijker en kan ik achteraf zeggen dat het hetzelfde was als nu alleen is het nu wat harder.

Wow die reis. Super gaaf! En groot gelijk. Nu kan het nog.

13. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    @chriss:nog gefeliciteerd! En gaaf dat jullie op reis gaan. Hoelang? En ga je naar beide eilanden?
    @stiertje: wat leuk dat jij de baby ook al voelt!
    Ik voel gewoon alsof iemand met zijn vinger van binnen naar buiten duwt of prikt. En ik voel dus ook de baby beetje draaien, dan beweegt mijn buik ook klein beetje van buiten zeg maar. Maar hoe verder je komt hoe duidelijker het allemaal wordt en voelt.

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chris: nog gefeliciteerd:) leuke verjaardag gehad?
    Ik kan me nu ook echt nog geen voorstelling maken hoe het zou zijn wanneer je de baby voelt;)

En gaaaaaf naar Nieuw Zeeland! Tussenstop is zeer raadzaam ja:) ik was er ook heel blij mee toen we naar Bali gingen. Toen hadden we een tussenstop op Hong kong.
    De vliegreis viel me alsnog een beetje tegen, terwijl we ook al veel verre reizen gemaakt hebben. Maar ik was toen ook nog maar 8-10 weken zwanger.
    Lekker van genieten nu het nog kan! Ik vond het heel speciaal om (voorlopig) voor het laatst met zn tweetjes een reis te maken.

@stiertje: wat super dat je de baby ook al voelt:) echt zo gaaf:)

@julia: jaa ben heel benieuwd wanneer ik wat ga voelen. Ik heb me ingesteld op pas rond de 22e week, alles eerder is mooi meegenomen. Hihi.
    Het geslacht gaan we verder helemaal geheim houden, ook op zp. Familie en vrienden weten ook niet dat we morgen de echo hebben, en tegen iedereen hebben we gezegd dat we het niet willen weten:cool:

15. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Hoooooo floor!!! Er gaat iets mis!
    Geslacht ook niet op zp??? Maar bij ons *in t besloten groepje* toch wel???? #kijkt heeeeeel lief!

Vliegen ben ik wel gewend aangezien ik stewardess ben maar toch blijft t lang :) Mn vriend moet eerst nog werken in singapore dus vandaar dat we daar een tussenstop maken.
    We gaan alleen het noordereiland doen omdat we niet zo lang hebben. ..gaan we later nog eens terug voor t zuidereiland.

16. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    @floor: nou spannend zeg morgen! We zijn natuurlijk allemaal wel heel benieuwd haha. Misschien kan chris je nog overtuigen ;)
    @chriss; nou zag ik net een voluptueuze danslerares voor me blijk je stewardess te zijn haha! Ik had in mijn vorige zwangerschapsgym groepje ook een stewardess en die zei dat ze vanaf 12 wkn niet meer mocht werken oa ivm straling. Is dat bij jou. Ook?

17. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Hahaha Julia, ik heb 4 beroepen....oow nee 5 al isnde laatste een hobby ;)
    - ben juf op een basisschool
    - ben stewardess
    - geef zumba
    - ben oppas
    - ik fotografeer bruiloften

;) Divers toch??

18. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ow en het klopt...ik mag niet meer vliegen...ga op.de grond werken. Weet alleen nog niet wat, hoor ik volgende week...

19. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ships! Lees ik net ergens een tabel van hoe je BMI is en wat je dan max 'mag' aankomen....omdat ik dus nog 7 kilo gewicht extra had ivm stoppen met roken en hormonen spuiten was ik overgewicht met BMI van 27.4
    Oftewel ik 'mag' maar 7 tot 11.5kilo aankomen....pffff hoe kan dat?? En dan krijg ik toch helemaal geen buik? (of is dat weer stom gedacht??) Ik dacht dat het kind al bijna (samen met alles extra bloed , vruchtwater etc) al 12 kilo was :$

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    He meiden!! Was weer even afwezig. Met buikje gaat het heel goed! Ik voel ook beweging, ondanks dat placenta voor ligt! En ik omschrijf het altijd maar alsof er een klein mensje in je buik zit die beweegt :p. Het komt vanzelf, en is zoo bijzonder en fijn! Buik groeit goed, er zit nu 4kg bij. Vorige zwangercshap was ik totaal max 10 aangekomen, we zullen zien. Verder is het lastige periode.. Het rouwen vraagt veel energie, en werk en studie ook. Maar ik probeer gewoon maar door te gaan, en dat lukt wel.

Flooora, wat leeeeuk idee dat jullie het nu weten!! En even geheim weten te houden totdat de rest vd wereld het mag weten. Jammer dat wij daar ook toe behoren ;). Pb?? ;)

Chriss, wow, wat ben jij divers zeg! Heel tof! En nog gefeliciteerrd natuurlijk! Wat een mooi vooruitzicht van de reis die jullie gaan maken! 21 aug heb ik de 20 weken echo, mooie dag wordt dat :) en je buikje komt echt wel! Ook als je minder aankomt, of meer aankomt.

NCM, wat vervelend dat je zo blijft bruin verliezen. Maar ook wel ergens geruststellend dat het al de hele tijd zo is, geen kwaad lijkt te kunnen en dus bij jou hoort.

Julia, fijn dat je je beter voelt. Maar andere kwalen komen er gewoon weer voor terug :). Kijk je erg uit naar mama zijn van twee kindjes? Voorzie je dwars gedrag? Wij wel haha. Hoewel ze vandaag uberlief ging dansen en zingen voor een tweeling van zes maanden.

Deel Deze Pagina