hoi allemaal hier even een berichtje van mij. ik ben terug van vakantie sinds gisterenavond ;het was heerlijk om met z'n drietjes weg te gaan! ik heb jullie berichten wel allemaal al gelezen leuk om te lezen maar ik ga er binnenkort wel even op in. morgen hebben we de 20 weken echo. heel spannend we horen dan ook wat het wordt en dat vertel ik ook gewoon aan iedereen. verder hadden we vlak voor onze vakantie nog een controle bij de verloskundige en de hartslag van de baby was in eerste instantie wel laag tussen de 90/100 slagen per minuut. de verloskundige zei dat dat af en toe wel eens kan gebeuren maar ik moet het morgen wel even vermelden bij de echo. hopelijk is alles wel goed ik heb zelf het gevoel van wel voel de baby nu ook heel veel en elke dag bewegen maar toch natuurlijk nog extra spannend. wish me luck en spreek jullie snel langer! X
Veel succes Julia! Ik heb hem ook vandaag We hebben trouwens een prive-clubje. Als het goed is heb je een melding ontvangen. Kun je rechts bovenin zien bij je naam. En anders kun je bij 'gebruiksinstellingen' klikken op 'prive-berichten''. Kom jij ook NCM? Daar hoeven we geen rekening te houden met eventuele bekenden die meelezen.