zwanger dmv mmm; uitgerekend jan 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door julia80, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. violetta

violetta Niet meer actief

Ja ik had dat ook gehoord van hartje horen. Maar had niks tegen mijn man gezegd en hij vroeg gewoon uit nieuwsgierigheid aan gyn kun je ok laten horen al en hij zei ja dat kan gewoon. Zag op echo niet dat onrustiger bewoog toen geluid aanging dit had ik gelezen oa.
    Geen idee waarom in zkh dacht dat dit nog bij icsi procedure hoorde als afsluiting volgens gyn kan ik eerst die echo nog en dan aanmelden VK maar ga komende week kijken om aan te melden.
    Hoe was jou echo? Ik had nog een inwendige. Als goed is was dat laatste wist ook niet van volle blaas bij uitwendig goed om te onthouden dan!

2. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Aha! Nou mijn echo was goed!! Ik had een inwendige echo! En was wezen plassen dus kwam goed uit !!
    Wurmpje was 3mm nog steeds haha! Maar weer een hartje! Al zag ik hem weer niet haha...zo klein!
    En waar ik vooral heel blij mee ben : over 2 weken (eigenlijk minder dan 2 weken) weer een echo! Daarna naar VK!

3. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    Fijn chriss!!

4. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja ben erg blij ermee :)

Ik moet zeggen dat ik een beetje mn woorden ga terug nemen...ik zei altijd lijkt me zo fantastisch dat zwanger zijn...hmmm tot nu toe vind ik deze 7 weken niet zo leuk ;) Ben echt zo moe telkens wat tijdens het werken ook heel lastig is en misselijkheid met vlagen...pffff. gelukkig 'mag' ik nog 33 weken dus het wordt vast beter toch?? :p
    #even een klaaaaaaagzang ;)

5. violetta

Hoi chriss ja is te hopen dat minder wordt.
    Ik merk dat ik nog wel moe ben. Maar misselijkheid is nu wat minder. Niet standaard dagelijks hele dag door steeds erger. Nu wisselend en nie hele dag door perse..
    Maar toch heb ok graag voor over ja ok al valt niet altijd mee ;)

6. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ego:
    Ow mensen ik ben bloedchagrijnig! Zit op mijn werk en zit alleen te mokken.... zo geen zin! Ook nerveus voor de echo komende donderdag denk ik maar pfff.. ik ben niet vooruit te branden....

7. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Kom op NCM!! Nog maar eventjes en dan heb je weer een echo!!! Nog maar 3 nachtjes!! Ik moet nog een week erna wachten dus ik tel alvast met je mee tot donderdag ;)

Violetta de misselijkheid is ook soms weg (toevallig is hij er nu weer) maar die vermoeidheid vind ik killing!! Maar hoop dat dat na 12 weken over is dus nog 5 weken te gaan :p

8. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    Ik ook effe ego;)
    Net echo gehad. Alles was helemaal goed! Zijn zo blij! Was echt al een heel mooi kindje ensuperveel aan het bewegen zo leuk. 10wkn1dag. Zo anders dan vorige echo.
    Effe genieten nu
    Tot later! X

9. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow fijn Violetta! Ik hoop dondedag hetzelfde nieuws te kunnen delen :)

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Goede berichten hier meiden! Mooi zo.
    Ben even wat afwezig, later deze week weer update tijd! Succes met aftellen naar de echo donderdag!

11. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Het is sowieso stil hier...of ligt dat aan mij?? ;)
    Succes alvast met de echo's morgen! Ik ben al
    Weer bijna aan t aftellen tot volgende week woensdag! :)

12. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    thanks! Nog 20 uur en 10 minuten wachten....:p

13. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Hahahaa Muppet!

14. violetta

Bijna zover NCM!
    Ja is idd rustig hier.
    Ik sinds 2 dagen best buikpijn weer. Zou dit bandenpijn kunnen zijn pf is dat te vroeg? Zit vooral onder in buik links/rechts/midden. Ok al best buikje terwijl zoveel lees in begin niet zo hard gaat. Vooral als eerste is. En ben ok niet de dunste..
    Afgelopen weekend iedereen verteld erg verassende reacties gehad van mensen die niet wisten wij mmm zaten erg leuk.
    Op 1 stel na. (Wat we hadden verwacht maar wat me toch best raakte nog. )
    Hoe is met de andere dames?

15. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    ik vind het ook wel wat stil hier...;)
    ik wilde liever niet een al te groot groepje zodat je niet elke 10 min een bericht hebt en niet meer weet wie wie is, maar dit is misschien wel errug rustig haha ;)
    succes vandaag!

16. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog 1 uur en dan verloskundige! Argh spannend!

17. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemiddag! Nou alles is goed!! Whoeeehoeee!!
    We hebben een spartelnde uk gezien en weer een prachtig kloppend hartje
    Enige punt is dat ik misschien onder controle moet bij een gyneacoloog omdat ik schildklierantistoffen heb... das dan weer minder maarja, alles voor de kleine. Uk is nu ongeveer 1.5 cm groot
    4 juli hebben we de 12 wekenecho. We moeten nu na gaan denken over prenatale screening. Wat willen we wel en wat willen we niet laten testen.
    Maar eerst SUPERBLIJ met dit fijne nieuws!!

18. violetta

Super fijn nieuws!! En ja als bij gyn moet blijven is jammer. Maar niet ergste nu ga je er met andere reden heen voelt toch anders. Ik binnenkort intake over screening ook in zkh maar mag nu vort ipv rechts naar links. Voelt toch raar en anders maar ook wel fijn..

19. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.629
    2.405
    113
    fijn ncm!!

20. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Violetta dat heb ik ook! Helemaal savonds pfff dan zet hij echt op! En ik was al 10 kilo aangekomen vanwege die prachtige fijne hormoonspuiten (not ;))

Julia ik vind het ook wat stil al doe ik echt mn best met mn berichtjes! En we missen Floor natuurlijk ook! Die kletst ook altijd wel lekker! Floooooor je moet terug komen van vakantie!!!

NCM fijn dat je echo goed was!!!

Ik had intake VK vandaag! VK is aardig alleen wat ik niet begrijp is dat we een intake hadden bij iemand die over 3 weken weg gaat. Ik snap dat dat organisatorisch misschien moeilijk is maar laat de intakes dan niet door haar doen.
    Nu hebben we over 3 weken een echo dan ben ik 10 weken...nu nadenken over de combi test maar gaan we wel doen denk. Toch maar wel en niet gelijk de NIPT.

Deel Deze Pagina