Fijn dat zover goed is! Wij doen alleen 20weken echo. Maar werd vanuit gyn ook doorgestuurd na echoscopiste en zei ook dat ik die echo in zkh heb vanwege icsi. Alleen bij VK vonden ze dit ongebruikelijk. Maar vanmiddag intake bij VK en geen idee waarom maar vind best spannend. Zga niet geslapen. Denk spanning onbekende. In zkh ken weg en mensen nu alles nieuw vind ik altijd wel ff eng. Maar steeds uitgekeken na vabdaag tog gisteravond ineens spanning. HElaas kan ml niet mee ivm werk dus ok nog alleen. Maar zal allemaal uiteindelijk wel meevallen want niks aparts behalve intake/kennismaken en evt hartje luisteren met doppler. Komende dinsdag intake bij echoscopiste dan maar dan kan ml wel mee. Fijn vakantie fijn is geweest! Ik ook al zin in ,gaan 1aug. Dus ff aftellen nog
@ncm: fijn dat de kleine weer is goedgekeurd We zijn naar Bali op vakantie geweest! Echt prachtig!! @violetta: waar ga jij heen op vakantie? Succes bij de intake bij de vk! Ik vind het heel fijn om nu bij de vk te zijn. Idd wel weer ff wennen, gaat toch anders dan bij de gyn. Maar ik ervaar het als heel warm en betrokken. Ik ben blij dat ik ervoor heb gekozen om naar de vk te gaan @hier: gister is de kleine gup weer helemaal goedgekeurd wat is het toch bijzonder om te zien hoe hard zo'n kleintje groeit. Hij bewoog volop, stuitert lekker door mm buik heen alles zit erop en eraan, 2 beentjes met voetjes en 2 armpjes met handjes. We hebben de echo op dvd meegekregen, erg leuk om de kleine zo te zien bewegen. 14 juli, met 13+3 heb ik de volgende echo bij de vk. Dus nog maar 3 weekjes wachten
Flora, welkom terug!!! en wat fijn dat je meteen 's avonds weer bent goedgekeurd KLinkt als een heerlijke vakantie, waarin je bewust hebt genoten van het feit dat het voorlopig de laatste vakantie samen zal zijn. Hoe mooi om dat te koesteren, maar ook wat er in je buik groeit. Later weer meer, kom niet verder dan beetje bijlezen. Ben sinds deze week veel moeier en misselijker, vreemd. Maar vanmorgen weer echo gehad en alles was top, dus maar me maar geen zorgen en zoek mijn bedje maar weer op..
ow ladies... ik heb jullie hulp nodig.... vanochtend bij afvegen 3 drupjes heel waterig roze... ben zo bang... verder geen krampen ofzo. Ik ben zo gefocust op mn buik dat ieder borreltje me in diepe paniek gooit maar ik denk dat het mn darmen zijn. Pfff.... ik ben de utro aan het afbouwen sinds vrijdag, zou dat iets kunnen zijn?
he NCM wat vervelend nou zeg! Sorry, heb geen idee wat de utro wel/niet kan doen. Misschien effe een apart topic opstarten erover? En bellen met vk?
NCM ik heb zelfs bloedverlies gehad! Kan allemaal in de eerste 3 maanden vooral! Als je echt nog paniek voelt indd even VK bellen! Daar zijn ze voor!
Bij mij was bij bloed altijd bellen. Gewoon omdat ze dat ook willen weten en evt gerust kunnen stellen. Weet niet of utro mee te maken kan hebben. Sterkte. Hopelijk blijft het daarbij en ben je snel weer geruster. Knuf
De vk denkt aan blaasontsteking maar nu is het spreekuur van mn huisarts alweer voorbij (waardeloos... is tot 10 uur). Morgen maar meteen naar het open spreekuur toe.
moet je daarvoor echt opspreekuur zijn dan? Ik heb bij mijn 1e zw heel vaak daarop getest ivm harde buiken maar kon dan gewoon urine aan assistente geven, die deed dan meteen even zo'n test terwijl ik erbij wachtte
geen blaasontsteking dus dat is goed nieuws. En wat het nu wel is geweest..... ???.... Ik heb ook geen roze of iets gezien vandaag verder dus hopelijk is het gewoon niets. Even kijken wat de verloskundige er nog van vindt.
Idd even schrikken ncm! Down under is alles wel heel goed doorbloedt nu. Wellicht is het 'gewoon' een gesprongen adertje geweest. Ik zou idd de vk nog ff er over bellen. Hoe is het met iedereen meiden? Rustig hier de laatste dagen
fijn ncm Flora, welkom terug! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Kara, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Ja, het kan behoorlijk op en neer gaan he. Hopelijk wordt het binnen een paar weken toch echt beter. hier nieuwtje: ik gister 12 wkn echo gehad en alles was goed! (ook combi-test). Was zo superleuk om de baby weer te zien, hij/zij was alweer zo groot geworden! Helemaal blij. Volgende week eerste afspraak met vk, gezellig. Verder heel druk dus hou het effe kort. Violetta en Chriss, hoe is het nu met jullie?? x
Julia wat fijn dat je echo en combi test goed waren!!! Heb je alleen de cm van de nekplooi gehoord of ook gelijk je kansberekening?? Hier had ik vandaag een goede dag qua moeheid...wel weer vlagen misselijk. Vriendin is sinds 8 weken opeens gaan spugen dus ik dacht neeeee toch maar gelukkig nog niet
Goed nieuws Julia! Fijn zeg! Ik moet zeggen dat sinds gisteren ik me stukken beter voel (behalve dan de paniekaanval over roze drups..) maar nu lees ik ook dat de placenta ongeveer nu zal gaan werken en dat je je dan ook beter gaat voelen. Ik voel me eigenlijk zoals ik me voor de zwangerschap voelde (en ook dat vind ik dan weer spannend ) Nog 8 nachtjes slapen voor de echo (en nekplooimeting)
Ncm fijn dat je je beter voelt. En chriss hopelijk jij ook snel. Tja het blijft afwachten, ik ben nog steeds misselijk hopelijk binnenkort beter Nekplooi dikte was 1.5 mm, echte uitslag komt nog. Even afwachten dus nog.. X
He! Ben ook weer druk. Werk, studie, grenzeloze dochter (zat van het weekend gewoon tot 12 uur beneden en de volgende dag geen dutje overdag.. Vermoeiend! Haha). Maar fijn dat de drupjes bij drupjes bleven. Altijd schrikken zoiets he? Ik heb bij mijn dochter een keer rond 17 weken een flinke bloeding gehad. Dacht echt dat we haar kwijt waren, zo angstig. Gelukkig ook niks, en onverklaarbaar. Het gebeurt veel, en is meestal onschuldig. Maar snap dat het verlangen naar volgende echo toeneemt! Julia, superr van de goede echo! Stelt toch gerust! En heel fijn even te gluren naar die kleine. Blijft het toch bijzonder he. We hebben gewoon dezelfde uitgerekende datum. Afgelopen week officiele termijnecho heeft die bevestigd. Zo leuk Later weer meer! Maar gaat goed, voel me weer iets energieker