Behalve mijn familie en vrienden .. Voor hen houden wij het nog even geheim.. IK BEN ZWANGER ! Ik ben zoooooo ontzettend hyper, dat ik mijn misselijkheid amper meer voel..
GEFELICITEERD! Is het je eerste? De dag dat ik er achter kwam, lijkt wel gisteren, dat moment vergeet je nooit weer, maar is toch alweer 4 weken geleden! Geniet ervan!
Ja Lettie, het is de 1e.. Ik geloofde het pas toen ik een digitale test had gedaan.. Het voelt zo vreemd... Zo heerlijk..
Wat leuk ! Van harte gefeliciteerd. Heerlijk he iedereen mag het weten maar toch ook nog even niet. Het is een uniek geheimpjes gevoel. Er is zoveel gaande in je buik waar een andere geen weet van heeft. Geniet van je zwangerschap hopelijk heb je niet al te veel last van kwaaltjes. Groetjes esmeralda
Gefeliciteerd! Wat spannend he! Het liefst wil je het van de daken schreeuwen, zo blij, maar aan de andere kant heerlijk om zo nog even samen te wennen en daarna te genieten van het wondertje! Geniet ervan! Liefs eefkoekie
Gefeliciteerd geniet ervan en over 8 maanden is die misselijkheid het allemaal waard geweest denk ik zo maar