Wie met Utrogestan zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kds15, 5 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kds15

Kds15 Lid

13 nov 2022
    23
    0
    1
    Vrouw
    Beste,
    Ik ben van mijn zoon zwanger geworden zonder enig probleem. Sinds ik weer zwanger wil worden merk ik dat mij LF van 11dagen is. Ik heb dit aangekaart en op eerste zicht is dit geen probleem. We hebben toch voor de zekerheid een bloedtest gedaan 4-5dagen na ovulatie en mijn progesteron was op 9,11. Je moet toch minimum 10 hebben zeggen ze… dus eerste cyclus nu met Utrogestan. Ik ben hiermee al 2 dagen bezig. Ik zou graag is horen bij wie Utrogestan geholpen heeft? Het is wel nog steeds een natuurlijke cyclus. Ik heb geovuleerd op dag 18 van de cyclus en had een follikel van 21,5mm

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je te vroeg op progesteron hebt geprikt.
    Het beste is om dit tussen 6 en 8 dpo te doen.
    Wellicht zou je dan een hogere waarde hebben gehad als je later had getest.
    Ik zou het dus nog een keer opnieuw bepalen :)

3. Kds15

Kds15 Lid

13 nov 2022
    23
    0
    1
    Vrouw
    bedankt voor je antwoord!
    Wat in ben vergeten zeggen is dat ik de maand voordien een bloedafname heb gedaan op dag 9 en was toen aan 3

4. Kds15

Kds15 Lid

13 nov 2022
    23
    0
    1
    Vrouw
    Ik denk als ik nu niet zwanger ben dat ik een bloedafname ga doen 5-6en als het dan laag is het dan pas opstarten

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan je ook doen.
    Je loopt dus al onder behandeling van een gyn?

6. Filou

Filou Lid

25 apr 2022
    20
    8
    3
    Vrouw
    Ik ben begin vorige maand gestart (natuurlijke cyclus) met o.a. vaginaal Utrogestan inbrengen dag na ovulatie. Vrijdag 16 december (10 DPO) testte ik positief (twee dagen voor NOD) en ben
    Ik dus verder gegaan met inbrengen. Enkel verloor ik afgelopen dinsdag wat roze afscheiding en vanmorgen weer.

Geen flauw idee of het weer een naderende miskraam/missed abortion is, of bijwerkingen zijn. Ik gebruikte t/m afgelopen dinsdag zo'n inbreng applicator om het diep genoeg in te kunnen brengen.

Deel Deze Pagina