Beste, Ik ben van mijn zoon zwanger geworden zonder enig probleem. Sinds ik weer zwanger wil worden merk ik dat mij LF van 11dagen is. Ik heb dit aangekaart en op eerste zicht is dit geen probleem. We hebben toch voor de zekerheid een bloedtest gedaan 4-5dagen na ovulatie en mijn progesteron was op 9,11. Je moet toch minimum 10 hebben zeggen ze… dus eerste cyclus nu met Utrogestan. Ik ben hiermee al 2 dagen bezig. Ik zou graag is horen bij wie Utrogestan geholpen heeft? Het is wel nog steeds een natuurlijke cyclus. Ik heb geovuleerd op dag 18 van de cyclus en had een follikel van 21,5mm
Ik denk dat je te vroeg op progesteron hebt geprikt. Het beste is om dit tussen 6 en 8 dpo te doen. Wellicht zou je dan een hogere waarde hebben gehad als je later had getest. Ik zou het dus nog een keer opnieuw bepalen
bedankt voor je antwoord! Wat in ben vergeten zeggen is dat ik de maand voordien een bloedafname heb gedaan op dag 9 en was toen aan 3
Ik denk als ik nu niet zwanger ben dat ik een bloedafname ga doen 5-6en als het dan laag is het dan pas opstarten
Ik ben begin vorige maand gestart (natuurlijke cyclus) met o.a. vaginaal Utrogestan inbrengen dag na ovulatie. Vrijdag 16 december (10 DPO) testte ik positief (twee dagen voor NOD) en ben Ik dus verder gegaan met inbrengen. Enkel verloor ik afgelopen dinsdag wat roze afscheiding en vanmorgen weer. Geen flauw idee of het weer een naderende miskraam/missed abortion is, of bijwerkingen zijn. Ik gebruikte t/m afgelopen dinsdag zo'n inbreng applicator om het diep genoeg in te kunnen brengen.